// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

جزئیاتی از بسته‌های الحاقی بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی ایکس‌باکس وان

اگر امکان استفاده از بسته‌ها الحاقی بازی‌های ایکس‌باکس 360 در ایکس‌باکس وان مدت ها است که ذهن شما را مشغول کرده، مایکروسافت با یک جمله خیلی ساده این مشغله ذهنی بسیاری از دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان و علاقه مندان به قابلیت Backward Compatibility را از بین برده است.  برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.
پاسخ ساده اما صریح مایکروسافت به این شرح است: «اگر بسته‌های الحاقی هریک از بازی‌های ایکس‌باکس 360 را در اختیار دارید، بر روی ایکس‌باکس وان نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در غیر اینصورت بر روی کنسول جدید قادر به خرید آن‌ها نخواهید بود». در گذشته نیز مایکروسافت تایید کرده بود که تمام بسته‌های الحاقی خریداری شده ایکس‌باکس 360، در صورت پشتیبانی بازی از اجرا بر روی کنسول نسل حاضر، به ایکس‌باکس وان منتقل خواهند شد. در صورتی که بسته‌های الحاقی بازی خاصی را در اختیار ندارید، امکان خرید این بسته‌ها از طریق کنسول ایکس‌باکس وان نیز میسر نخواهد بود. یکی از نمایندگان مایکروسافت در مصاحبه با گیم‌اینفورمر اعلام کرده که این بسته‌ها تنها از طریق کنسول ایکس‌باکس 360 یا وب‌سایت Xbox.com قابل خرید هستند. این نماینده چنین گفته است:
هم اکنون قابلیت Backward Compatibility با فروشگاه ایکس‌باکس 360 سازگاری نداشته و بازی‌های ایکس‌باکس 360 از طریق خود کنسول و وب‌سایت Xbox.com به فروش می‌رسند.
با استفاده از بخش «Ready to Install» هر بازی می‌توانید بسته‌های الحاقی را به ایکس‌باکس وان منتقل کنید و با کلیک بر روی «Manage Game» وارد این بخش خواهید شد. تنها دوازده ساعت پس از منتشر شدن داشبورد جدید، قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان به صورت رسمی راه‌ اندازی خواهد شد. مدتی قبل مایکروسافت لیست کامل بازی‌های پشتیبانی کننده از ویژگی Backward Compatibility را اعلام کرد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده