نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۹

نسخه فیزیکی و لیمیتد ادیشن بازی Life is Strange حدود دو ماه دیگر عرضه می‌شود

حالا که داستان دراماتیک جدیدترین اثر استودیوی دونت‌ناد به پایان رسیده، شرکت اسکوئر انیکس به عنوان ناشر بازی قصد دارد نسخه‌ی فیزیکی آن را همراه با چند محتوای اضافه‌ عرضه کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
نسخه‌ی فیزیکی Life is Strange در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) در آمریکا و سه روز بعد در دیگر مناطق منتشر خواهد شد. نسخه‌ی لیمیتد ادیشن بازی همراه با یک دفترچه‌ی ۳۲ صفحه‌ای شامل طرح‌های هنری و گرافیکی از بازی، توضیحات و صحبت‌های کارگردان بازی و دیسک آهنگ‌های آن عرضه می‌شود. موسیقی متن Life is Strange شامل ۱۴ آهنگ از گروه‌های مختلف موسیقی و ۸ آهنگ از جاناتان مورالی، آهنگساز بازی است. در لیست زیر می‌توانید بعضی از آهنگ‌هایی را که در این بسته منتشر خواهند شد، مشاهده کنید.
  • آهنگ Obstacles از Syd Matters
  • آهنگ Something Good از alt-J
  • آهنگ Spanish Sahara از Foals
  • آهنگ Santa Monica Dream از Angus & Julia Stone
همچنین آهنگ‌هایی مثل Max & Chloe ،Timeless و The Storm که حتماً در طول بازی شنیده‌اید از موسیقی متن آن هستند که در دسترس خریداران این مجموعه خواهد بود. این نسخه با قیمت ۴۰ دلار برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی  منتشر می‌شود که نسخه‌ی پی‌سی منحصر به بازار اروپا است. این خبر خوبی برای کسانی است که هنوز بازی را تجربه نکرده‌اند یا می‌خواهند علاوه بر نسخه‌ی دیجیتالی، دیسک بازی به علاوه‌ی محتواهای اضافه‌ هم داشته باشند. دیسک موسیقی متن بازی یکی از نکات جذاب نسخه‌ی فیزیکی به شمار می‌رود، چرا که موسیقی Life is Strange یکی از قوی‌ترین جنبه‌های آن بود. برای اطلاعات بیشتر از بازی، سری به بررسی قسمت آخر آن بزنید. منبع: Eurogamer  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده