نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

اپلیکیشن موبایل بازی Star Wars Battlefront منتشر شد

دو روز پیش و در آغاز سرویس EA Access بازی Star Wars Battlefront، کمپانی الکترونیک آرتز اپلیکیشن موبایل این بازی را برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اپلیکیشن موبایل Star Wars برای پلتفرم‌های iOS و اندروید متنشر شده و هم اکنون از آپ استور کمپانی اپل و گوگل پلی در دسترس است. علاوه بر این یک نسخه تحت وب نیز از این اپلیکیشن در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. این اپلیکیشن به شما امکان این را می‌دهد که loadout خود را بررسی‌ کنید و ببینید که دوستان‌تان در حال انجام چه کاری هستند. یکی‌ دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن این است که به شما اجازه می‌دهد که عملکرد خود در بازی را دنبال کنید و بتوانید ببینید که به زودی چه آیتم‌هایی‌ را می‌توانید برای خود در بازی باز کنید. یکی‌ دیگر از امکانات جالب این اپلیکیشن، وجود یک بازی کوچک است که شبیه بازی‌های ژانر دفاع از قلعه می‌ماند و شما می‌توانید با پیشروی در این بازی، برای خود اعتبار به دست بیاورید و در بازی اصلی‌ از آن‌ اعتبار استفاده کنید. اگر شما از کاربران کنسول ایکس‌باکس وان و مشترک سرویس EA Access هستید، می‌توانید به مدت ده ساعت و یک هفته زودتر از بازیکنان پلتفرم‌های دیگر به تجربه این بازی بپردازید. کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ نیز می‌توانند هفته آینده بازی را تجربه کنند. همچنین مایکروسافت دیروز طی‌ اقدامی به تعدادی از کاربران خوش شانس ایکس‌باکس لایو، به صورت رایگان کد یک ماهه EA Access را هدیه داده بود تا آنها نیز بتوانند بازی Star Wars Battlefront را از طریق سرویس انحصاری الکترونیک آرتز برای ایکس‌باکس وان، تجربه کنند.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Star Wars Battlefront مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده