نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

با محتویات بروزرسانی روز اول بازی Star Wars: Battlefront آشنا شوید

درحالی‌که کمتر از یک هفته‌ی دیگر به انتشار بازی موردانتظار Star Wars: Battlefront زمان باقی است، به‌تازگی اطلاعاتی از محتویات بروزرسانی روز اول این بازی منتشرشده که برای مشاهده جزئیات، توجه شما را به‌ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.
برزورسانی 1.01 بازی Star Wars: Battlefront علاوه‌بر رفع برخی از باگ‌های بازی، تغییراتی که بازیکنان در نسخه آزمایشی درخواست آن‌ها را کرده بودند هم به بازی اضافه می‌کند. درادامه می‌توانید لیست محتویات بروزرسانی 1.01 بازی Star Wars: Battlefront را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:
  • بهبود زمان بازگشت به مسابقه و برخی تغییرات در کارت‌های قهرمانی
  • رفع باگ‌های عمومی برای سیستم همکاری
  • رفع مشکلی که در زمان خارج‌شدن از وسایل‌نقلیه، بازیکن در نقطه‌ای گیر می‌کرد و نمی‌توانست حرکت کند
  • رفع مشکل کِرَش‌شدن بازی و ایجاد پایداری کلی
  • بهبود عملکرد بخش آنلاین
  • رفع مشکل حروف‌ها در زبان‌های مختلف
  • رفع باگ‌های کلی در بخش چندنفره و ماموریت‌ها
اگرچه هنوز حجم این بروزرسانی مشخص نشده، اما باتوجه به محتویات آن می‌توان حدس زد که حجم بالایی ندارد. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به بازی این بازی، طی روزهای گذشته مشخص شد بازی Star Wars: Battlefront در کنسول پلی‌استیشن 4 دارای ۴۳ تروفی است. علاوه براین، اگر قصد تجربه این بازی را دارید و اخبار روزهای گذشته این بازی  را هم از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی با تمام سلاح، تجهیزات و شخصیت‌های بازی Star Wars: Battlefront آشنا شوید. کمپانی الکترونیک آرتز  همچنین طی هفته‌های گذشته اعلام کرد باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars: Battlefront با طرح شخصیت دارث ویدر با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده