نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

صحبت های کارگردان بازی Fallout 4 در رابطه با بسته های الحاقی این بازی

بازی Fallout 4 که در این چند روز گذشته حسابی تمرکز اکثر طرفداران بازی‌های رایانه‌ای را به‌سوی خود جلب کرده، در سال ۲۰۱۶ با انتشار چند بسته الحاقی تجربه بازیکنان از این بازی آخرالزمانی را گسترش خواهد داد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا صحبت‌های کارگردان Fallout 4 در این رابطه را جویا شوید.
تاد هاوارد، یکی از بازیسازان افسانه‌ای صنعت بازی‌های رایانه‌ای و کارگردان بازی Fallout 4 در مصاحبه جدید خود اعلام کرده بسته‌های الحاقی این بازی براساس نظرات طرفداران تولید خواهد شد:
اگرچه Fallout 4 بازی بسیار بزرگی است، اما کارِ ما تنها به انتشار آن خلاصه نمی‌شود. سال آینده قرار است به‌صورت عمیق وارد دنیای این بازی بشویم. فال‌اوت ۴ درحال‌حاضر در وضعیتی قرار دارد که ظاهرا کار تولید بازی تمام شده، اما واقعیت این است که هنوز این اتفاق نیفتاده است. تا زمانی‌که تمام گیمرها این بازی را تجربه نکنند، کار ساخت بازی به اتمام نمی‌رسد. نظرات آن‌ها برای ما بسیارمهم است. ما به صحبت‌های طرفداران گوش خواهیم کرد و از آن‌ها می‌پرسیم خواستار اضافه‌شدن چه مواردی به بازی و حتی چه تغییراتی هستند.
هاوارد در ادامه صحبت‌های خود گفت:
طرفداران بازی فال‌اوت ۴ فوق‌العاده عالی و باهوش هستند. این مسئله همان‌گونه که برای ما مهم است، برای آن‌ها نیز اهمیت دارد.
بسته Season Pass بازی Fallout 4 پیش از انتشار بازی اصلی با قیمت ۳۰ دلار معرفی شد. بتسدا درآن زمان اعلام کرد این بسته که ۳۰ دلار قیمت دارد، محتویاتی با‌ارزش ۴۰ دلار را به خریداران ارائه خواهد داد. در زمان معرفی این بسته بتسدا اعلام کرد هنوز کار تولید بسته‌های الحاقی بازی فال‌اوت ۴ را که اولین آن‌ها اوایل سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد، آغاز نکرده است. در زمان طول‌عمر بازی Fallout 3، بتسدا پنج بسته الحاقی برای این بازی منتشر کرد. این بسته‌ها که با نام‌های Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout و Mothership Zeta شناخته می‌شدند، دارای ماموریت، آیتم، مناطق، تروفی/اچیومنت و محتویات جدید دیگر بودند. اگر بتسدا تصمیم بگیرد برای بسته‌های الحاقی بازی Fallout 4 هم از همین روش استفاده کند، بدون‌شک خریداران این بسته ۳۰ دلاری از پولی که خرج خواهند کرد راضی خواهند شد. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد. در همان روزهای ابتدایی انتشار این بازی آخرالزمانی، فال‌اوت ۴ توانست افتخارات زیادی را کسب کند. همان‌طور که طی روزهای گذشته در زومجی خواندیم، Fallout 4 هم‌اکنون محبوب‌ترین بازی شبکه استیم است و در خبری دیگر، مشخص شد این بازی رکورد بازی GTA V از نظر تعداد کاربر همزمان در این شبکه را شکسته است. اگر تا امروز موفق به تجربه این بازی شدید، تجربیات شیرین خود را از این دنیای دوست‌داشتنی آخرالزمانی با ما درمیان بگذارید. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده