// چهار شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

رابط کاربری جدید ایکس‌باکس وان بدون پشتیبانی از حرکات‌ کینکت

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های کینکت امکان حرکت در داشبورد کنسول ایکس‌باکس وان با استفاده از حرکات‌ دست است. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در رابط کاربری جدید ایکس‌باکس وان از این قابلیت چشم پوشی کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
مایک ایبارا از مایکروسافت می گوید، دلیل حذف این قابلیت در داشبور جدید استفاده تعداد معدودی کاربران از آن‌ها است. او در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ویندوز‌سنترال داشته در این رابطه گفت:
در Xbox One Experience اضافه کردن قابلیت‌های درخواستی کاربران را در الویت قرار دادیم، همچنین  قصد داشتیم رابط کاربری ایکس‌باکس را نیز بهبود ببخشیم. در مورد قابلیت پشتیبانی از حرکات دست با استفاده از کینکت حقیقت این است که تعداد بسیار کمی از افراد این ویژگی استفاده می‌کردند بنابراین در داشبور جدید ایکس‌باکس این ویژگی را حذف کردیم.
ایبارا ضمن تایید این موضوع که حرکت‌های مبتنی بر کینکت در داشبورد جدید جایی ندارند، اعلام کرد که در صورت درخواست طرفداران این قابلیت دوباره اضافه خواهد شد. حرکات‌ کینکت با فرمان‌های صوتی که در رابط کاربری جدید از آن‌های پشتیبانی می‌شود تفاوت دارند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده