نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

حجم بازی Star Wars Battlefront بر روی تمامی‌ پلتفرم‌ ها مشخص شد

الکترونیک آرتز امروز با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود، در پاسخ به سوال یکی‌ از طرفداران حجم بازی Star Wars Battlefront را بر روی تمامی پلتفرم‌ها مشخص کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بالاخره ماه نوامبر میلادی فرا رسید و سیل عظیم بازی‌های مورد انتظار یکی‌ پس از دیگری در حال منتشر شدن هستند. پس از Call of Duty Black Ops 3, Rise of the Tomb Raider و Fallout 4، اینبار نوبت به بازی Star Wars Battlefront رسیده که هفته آینده منتشر شود. به همین دلیل، کمپانی الکترونیک آرتز در حساب رسمی‌ توییتر خود در پاسخ به سوال یکی‌ از طرفداران حجم بازی را بر روی پلتفرم‌های مختلف اعلام کرد. بنا به گفته EA حجم بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 ،۲۳ گیگابایت و بر روی ایکس‌باکس وان ۱۹ گیگابایت خواهد بود. همچنین بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق اپلیکیشن EA Origin بازی ۲۷ گیگابایت حجم خواهد داشت. Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Star Wars Battlefront مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده