نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

مایکروسافت برای برخی‌ کاربران ایکس‌باکس لایو کد یک ماهه EA Access رایگان فرستاد

بنا بر خبری که توسط تعدادی از کاربران وب‌سایت ردیت منتشر شد، به نظر می‌رسد مایکروسافت به طور تصادفی و به صورت رایگان برای برخی‌ از کاربران ایکس‌باکس لایو، کد یک ماهه EA Access، سرویس انحصاری الکترونیک آرتز برای کنسول ایکس‌باکس وان فرستاده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
تعدادی از کاربران وب‌سایت ردیت در خبری اعلام کردند که مایکروسافت برای آنها به صورت رایگان کد یک ماهه سرویس EA Access را فرستاده است. به نظر می‌رسد مایکروسافت و الکترونیک آرتز با این اقدام سعی‌ دارند که گیمر‌ها را ترغیب به خرید بازی‌هایی همچون Star Wars Battlefront و Need for Speed بکنند. کاربرانی که از سرویس EA Access استفاده می‌کنند، می‌توانند یک هفته زودتر از تارخ انتشار بازی‌های الکترونیک آرتز، به مدت ده ساعت و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی این بازی‌ها را تجربه کنند. همچنین اگر بازی توسط این کاربران خریداری شود، تمام پیشرفت‌های آنها در این ده ساعت به بازی اصلی‌ منتقل خواهد شد. علاوه بر این، بخشی در EA Access با نام Vault وجود دارد که کاربران این سرویس می‌توانند بازی٬های قدیمی‌تر این کمپانی مانند FIFA 15 و Battlefield 4 را هرچقدر می‌خواهند تجربه کنند. در تصویر زیر می‌توانید متن کامل پیغامی که مایکروسافت برای این کاربران خوش‌شانس فرستاده است را مشاهده کنید. free_ea_access_to_xbox_live_members_1 ترجمه متن پیغام نیز به شرح زیر است:
به مناسبت جشن گرفتن بهترین لاین‌آپ بازی‌ها در تاریخ ایکس‌باکس، ما در مایکروسافت به شما یک کد یک ماهه EA Access را به صورت رایگان هدیه می‌دهیم. شما با استفاده از این کد می‌توانید پیش از انتشار رسمی‌ بازی Star Wars Battlefront به مدت محدودی از بازی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان لذت ببرید.
آیا شما جزو این کاربران خوش‌شانس بودید؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده