نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

جی جی آبرامز: کار نوشتن فیلمنامه قسمت هشتم جنگ ستارگان تمام شده است

وب‌سایت وایرد اخیرا مصاحبه مفصلی‌ با جی جی آبرامز، کارگردان Star Wars: The Force Awakens انجام داده که در این مصاحبه وی اعلام کرد که کار نوشتن فیلم‌نامه قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان به اتمام رسیده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
جی جی آبرامز، کارگردان فیلم بسیار مورد انتظار جنگ ستارگان: نیروی بیدار در مصاحبه مفصلی که اخیرا با وب‌سایت وایرد انجام داد، درباره آینده این مجموعه پس از تاریخ ۱۸ دسامبر (روز اکران قسمت هفتم فیلم) صحبت‌هایی‌ انجام داد. وی در طی‌ این مصاحبه اعلام کرد که فیلمنامه قسمت هشتم که توسط رایان جانسون نوشته شده است، به پایان رسیده است و گفت:
کار نوشتن فیلمنامه قسمت هشتم تمام شده است. من مطمئن هستم که مثل همیشه، بازبینی‌ها و ویرایش‌های زیادی روی آن‌ انجام خواهیم داد.  رایان برای نوشتن فیلمنامه قسمت جدید، درخواست‌هایی‌ از ما داشت. وی داستان را به جهتی‌ برد که فکر می‌کرد بهترین تصمیم برای این مجموعه است و داستانی که وی برای قسمت هشتم برای روایت انتخاب کرده، دقیقا همان چیزی است که ما می٬خواستیم و در ذهن داشتیم.
در ادامه مصاحبه، آبرامز از چالش‌های پیشروی خودش به عنوان کارگردان قسمت جدید مجموعه جنگ ستارگان صحبت کرد. صحبت‌های آبرامز را می‌توان به عنوان اولین خبر رسمی‌ مبنی بر پایان یافتن فیلمنامه قسمت هشتم برشمرد و این مساله کاملا منطقی‌ به نظر می‌رسد. زیرا عوامل فیلم باید هرچه سریع‌تر کار تولید قسمت هشتم را آغاز کنند زیرا قسمت هشتم برای اکران در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. چندی پیش بود که اعلام شده بود بنیسیو دل تورو نیز در قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان حضور پیدا خواهد کرد. علاوه بر تمام این صحبت ها، خود رایان جانسون نیز چندی پیش با انتشار عکسی‌ در حساب رسمی‌ توییتر خود از صفحه اول این فیلمنامه این خبر را تایید کرد. CQqEmPeUsAALzkP قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط  جی جی آبرامز کارگردانی می‌شود و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کنندگان فیلم، کتلین کندی، جی جی آبرامز و برایان برک هستند. فیلمنامه فیلم نیز توسط لاورنس کاسدان، جی جی آبرامز و مایکل آرندت نوشته شده است. وقایع فیلم Star Wars: The Force Awakens، سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتد و در این فیلم ما شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول فیلم نیز در قسمت هفتم جنگ ستارگان حضور دارند. پس از اینکه قسمت هفتم Star Wars در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران شود، فیلم Rouge One: A Star Wars Story در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) و Star Wars: Episode VIII در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) از این مجموعه اکران خواهند شد. در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) نیز، فیلمی با محوریت شخصیت هان سولو (که هریسون فورد در مجموعه فیلم‌ها نقشش را بازی می‌کرد) اکران خواهد شد. هنوز هیچ تاریخی‌ برای اکران قسمت نهم این فیلم مشخص نشده است اما چندی پیش اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه کارگردانی قسمت نهم را کالین تروررو، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک بر عهده خواهد داشت. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert] منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده