نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اولین ماد گرافیکی بازی Fallout 4 برای پی‌سی عرضه شد

در حالی که فقط یک روز تا عرضه رسمی بازی Fallout 4 باقی مانده، یکی از بازیکنان نسخه پی‌سی ماد جدیدی برای آن ارایه کرده که جزییات بافت‌ها و نورپردازی بازی را بهبود می‌بخشد. با زومجی همراه باشید.
پس از معرفی بازی Fallout 4 در جریان نمایشگاه E3، گرافیک بازی به یکی از مباحث داغ بین کاربران تبدیل شد. این مساله تا جایی ادامه یافت که سرانجام با واکنش بتسدا روبرو شد و این استودیو اعلام کرد گرافیک بازی به هیچ وجه ضعیف نخواهد بود و طرفداران بازی را راضی خواهد کرد. با این حال شخصی به نام «Razed» ماد Enhanced Wasteland Preset را برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی ارایه کرده که جزییات بافت‌ها و نورپردازی بازی را تا حدودی بهبود می‌بخشد و توضیحات آن به شرح زیر است:
هدف از ارایه این ماد، اضافه کردن جزییات جدیدی به محیط بازی است تا جزییات این اثر رنگ و بوی واقعی تری به خود بگیرد. ماد همچنین تنظیمات دیگری نیز دارد که بافت‌های بازی را تا حدودی بهبود می‌بخشد و نورپردازی آن را طبیعی‌تر می‌کند.
در ادامه می‌توانید تصاویری از تاثیرات این ماد بر گرافیک بازی را تماشا کنید: Fallout 4 Mod 1 Fallout 4 Mod 2 Fallout 4 Mod 3 Fallout 4 Mod 4 [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده