// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

برنامه ملی حمایت از سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای به زودی تصویب می‌شود

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در جریان مراسم رونمایی از پنجمین نسخه‌ موتور جستجوگر بومی فارسی اعلام کرد که برنامه ملی حمایت از سرگرمی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای به زودی تصویب می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
ابوالحسن فیروز آبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی  که از جمله سخنرانان مراسم رونمایی از  «پارسی جو» موتور جستجوگر بومی بود علاوه بر اشاره به شرایط پیش آمده پس از برجام برای ایجاد فرصت‌ مناسب جهت توسعه بازار کسب و کار فضای مجازی و I.C.T تا چهار برابر و دست یافتنی بودن این فرصت‌ها با حمایت دولت و تلاش محققان تاکید کرد. وی یکی از مشکلات موجود در کشور را توجه بیش از حد به برخی از موضوعات دانست و گفت:
متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که افراد فراوانی در یک موضوع در حوزه فناوری و اطلاعات فعالتی می کنند که بیش از حد نیاز کشور است.
دبیر شورای عالی فضای مجازی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه موضوع رسیدگی به سرگرمی ها در اولویت این مجموعه قرار دارد گفت:
به زودی برنامه حمایت از سرگرمی ها و بازی های رایانه ای در این شورا به تصویب نهایی خواهد رسید.
نسخه پنجم موتور جستجوگر بومی پارسی جو روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی، معاونان وزیرارتباطات و جمعی از دست اندرکاران این جویشگر در پژوهشگاه این وزارتخانه رونمایی شد. منبع: ایرنا


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده