نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

آیا ادامه Uncharted توسط استودیویی به غیر از ناتی‌داگ ساخته می‌شود؟

با استناد به صحبت‌های عوامل سازنده سری آنچارتد در استودیوی ناتی‌داگ، نسخه چهارم بازی به احتمال زیاد آخرین قسمت از این اثر بزرگ خواهد بود. با این حال عده‌ای از طرفداران، از سونی در مورد احتمال ساخت ادامه این سری توسط استودیویی دیگر سوال کرده‌اند که پاسخ سونی را می‌توانید در ادامه مطلب زومجی بخوانید.
بازی Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و همه چیز آماده یک بازی باشکوه برای وداع سری آنچارتد و ناتی‌داگ است. با این حال این اثر چنان جایگاهی در بین طرفداران دارد که ادامه نداشتن آن به طور حتم باعث ناراحتی افراد زیادی می‌شود. از این رو سایت Eurogamer در مورد ساخت ادامه بازی از جیم رایان، مدیر بخش اروپایی سونی، سوال کرده که وی در پاسخ گفت:
سری آنچارتد اثری است که رابطه بسیار نزدیکی با سازنده خود دارد و برای ما نیز یک محصول منحصر به فرد به شمار می‌رود. از این رو جدا کردن آنچارتد از ناتی‌داگ برای ما بسیار دشوار خواهد بود.
از پاسخ رایان استنباط می‌شود که سونی قصد دارد تا به تصمیم ناتی‌داگ برای اتمام سری آنچارتد احترام بگذارد و شاهد اقدامی که مایکروسافت با سری Halo و استودیو بانجی انجام داد، نخواهیم بود. با این حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این سری به کجا ختم خواهد شد. نظر شما در مورد پایان یافتن سری آنچارتد چیست؟ فکر می‌کنید که یک استودیوی دیگر می‌تواند موفقیت‌های ناتی‌داگ در این زمینه را تکرار کند؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده