نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

ناتی داگ: در بازی Uncharted 4، صحنه های «بی نظیر و شگفت انگیزی» انتظار شما را می کشد

در حالی که تنها چهار ماه دیگر به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End زمان باقی است، طراح ارشد این بازی با وعده «صحنه‌های بی‌نظیر و شگفت‌انگیز» در بازی آنچارتد ۴ به طرفداران، صبر و انتظار برای سپری‌ کردن این چند ماه آخر را سخت‌تر و سخت‌تر کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با رابِرت کوبِرن، طراح ارشد بازی Uncharted 4: A Thief’s End انجام شده، زمانی که از وی در رابطه با محبوب‌ترین صحنه این مجموعه نزد خود پرسیده شد، وی به بازی آنچارتد ۳ و سکانسی که در هواپیما جریان دارد (به شخصه این صحنه محبوب‌ترین بخش مجموعه آنچارتد نزد من هم است) اشاره کرد:
به صورت دقیق نمی‌توانم محبوب‌ترین لحظه خود در این مجموعه را بگویم. با این حال می‌توانم به یکی از لحظاتی که در طول روند تولید آنچارتد ۳ مغز من را منفجر کرد اشاره کنم. زمانی که در حال تولید بازی آنچارتد ۳ بودیم، روزی یکی از طراحان ارشد دیگر ما نزد من آمد و سکانس سقوط هواپیما در این بازی را به من نشان داد. در آن زمان این قسمت را روی یک تلویزیون کوچک و بدون هیچ‌گونه صدایی بازی کردم. با این حال با تمام این محدودیت‌ها، از چیزی که تجربه کردم شگفت‌زده شدم. به نظر من برترین سکانس سه‌گانه آنچارتد، صحنه سقوط هواپیما در بازی Uncharted 3 است.
وی در ادامه در رابطه با بازی Uncharted 4 و وجود این‌گونه صحنه‌ها در آن صحبت کرد:
در بازی آنچارتد ۴ صحنه‌هایی وجود دارد که نمی‌توانم به صورت دقیق در رابطه با آن‌ها صحبت کنم. اما به شما اطمینان‌خاطر می‌دهم که این صحنه‌ها بی‌نظیر و شگفت‌انگیز هستند.
با توجه به بی‌نظیر بودن صحنه تعقیب و گریز با ماشین جیپ و البته صحنه‌ای که نیتن و برادرش با موتور خود در حال فرار از دست یک ماشین جنگی بزرگ بودند، نمی‌توان انتظار دیگری از استودیو محبوب ناتی داگ داشت. بازی Uncharted 4: A Thief’s End که آخرین ماجراجویی‌های دریک در این مجموعه قدیمی را به بازیکنان نشان خواهد داد، در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. نسخه آزمایشی بازی آنچارتد ۴ از تاریخ ۴ الی ۱۳ دسامبر ۲۰۱۵ (سیزده الی بیست و دوم آذر) در اختیار خریداران مجموعه آنچارتد کالکشن قرار خواهد گرفت. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده