// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

فیلمنامه‌نویس مجموعه Transformers از گسترش جهان این فیلم می گوید

اخیرا آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman)، فیلمنامه‌نویس Transformers در مورد گسترش قریب الوقوع جهان ترنسفورمرها و تصمیماتش در قبال آینده این مجموعه صحبت کرده است. از گفته‌های او می‌توان چنین برداشت کرد که انسان‌ها جزء جدا‌نشدنی سری خواهند بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
گلدزمن در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ای‌جی‌ان داشت، چنین گفته است:
قصد ما این است که فیلم‌ها در عین استقلال به یکدیگر متصل باشند. به اعتقاد من بهترین روش برای روایت داستان‌های چند قسمتی، وجود یکپارچگی از ابتدا تا انتها است. چه این محصول سریال تلویزیونی، فیلم سینمایی، کتاب کمیک، رمان چند قسمتی یا مجموعه داستان‌های کوتاه باشد. انتظار شما از این محصولات رفع کردن دو نوع اشتها است، که به اعتقاد من تفاوت بسیاری با پیگیری روند داستان یا روایت چند قسمتی دارند. شما به دنبال محصولی هستید که هم در کوتاه‌مدت و هم در دراز‌مدت بتواند رضایت شما را جلب کند. ما هم در تلاش هستیم که چنین عملی را انجام دهیم.
در ادامه گلدزمن افزود:
آیا من فکر می کنم ترنسفورمرها بدون انسان‌ها زنده می‌مانند؟ بله. آیا به نظر من ممکن است که انسان‌ها بدون حضور ترنسفورمرها به حیات ادامه دهند؟ البته. در سری فیلم های ترنسفورمرها؟ مسلما، اما اساسا تقابل این دو گونه با یکدیگر فوق العاده و زیبا به نظر می رسد. به اعتقاد من نباید چنین فرصت و امکانی را هدر داد. اگرچه این گفته من بدان معنا نیست که نمی توان از موارد مختلف برای مدت کوتاهی استفاده کرد.
Transformers 5 جدیدترین شماره این سری است که بار دیگر مایکل بی را به عنوان کارگردان در اختیار دارد. تاکنون تاریخ اکران رسمی برای این قسمت مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که سینما‌ها در سال ۲۰۱۷ میزبان این فیلم باشند. زومجی با روی باز از نظرات شما استقبال می کند. منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده