نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۳

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه Fallout 4 کاسه صبرتان را لبریز می‌کند!

بتسدا تریلر هنگام عرضه بازی مورد انتظار فال‌آوت 4 را منتشر کرده که سرزمین‌های بازی، شخصیت‌ها، سلاح‌ها و دشمنان را نشان می‌دهد و حتی بخش‌های از داستان نیز در آن نمایش داده می‌شود. با زومجی همراه باشید.
بازی فال‌اوت 4 در تاریخ ۱۹ آبان برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و حال در فاصله پنج روز مانده تا انتشار آن،‌بتسدا تریلر زمان عرضه این اثر را نمایش داده که هیجان طرفداران را بیش از پیش افزایش می‌دهد. در ویدیوی منتشر شده، شاهد یک نمایش هیجان‌انگیز از انفجار اتمی، گیم‌پلی بازی و تقابل شخصیت اصلی با انسان‌های دیگر و موجودات جهش‌یافته هستیم که در این میان سلاح‌هایی مثل راکت‌انداز، شات‌گان و چند سلاح تخیلی در بازی دیده می‌شوند. بر اساس اعلام سازندگان، دشمنان اصلی شما در بازی نه موجودات جهش‌یافته که هم‌نوعان خودتان خواهند بود! اگر پیش از این تجربه سری بازی‌های فال‌آوت را نداشتید، مقاله راهنمای دنیای فال‌آوت برای مبتدیان را فراموش نکنید. در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده