نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

FIFA 16 در صدر جدول فروش نسخه‌ فیزیکی بازی‌های ماه سپتامبر بریتانیا قرار گرفت

بازی FIFA 16 پس از موفقیت‌های متوالی در جدول فروش هفتگی بریتانا، توانست در صدر جدول فروش نسخه فیزیکی بازی‌های ماه سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۸ مهر) این منطقه نیز قرار بگیرد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
بر اساس اعلام شرکت GfK Chart-Track، در ماه سپتامبر ۲.۶۷ میلیون نسخه بازی در خرده فروشی‌های منطقه بریتانیا فروخته شده که این رقم در مقایسه با ماه سپتامبر سال پیش افتی ۶.۵ درصدی داشته است. در این میان بازی FIFA 16 توانست تقریبا یک سوم از میزان فروش کل را تصاحب کند که آن را جلوتر از بازی‌هایی مثل Destiny: The Taken King و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در رتبه اول جدول فروش نسخه‌های فیزیکی ماه قرار می‌دهد. البته FIFA 16 نسبت به نسخه سال ۲۰۱۵ خود با افتی ۷ درصدی در فروش هفته اول روبرو شد که علی‌رغم این مسئله بازهم توانسته صدر جدول را تصاحب کند. در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش ماه سپتامبر بریتانیا را مشاهده کنید که شاید جالب‌ترین نکته نبود بازی Pro Evolution Soccer 2016 و حضور بازی Grand Theft Auto V است که مدت زمان نسبتا زیادی از انتشار آن می‌گذرد:
  1. FIFA 16
  2. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  3. Destiny: The Taken King
  4. Mad Max
  5. Gears of War: Ultimate Edition
  6. Until Dawn
  7. Forza Motorsport 6
  8. Disney Infinity 3.0
  9. Grand Theft Auto V
  10. Super Mario Maker
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی FIFA 16 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه FIFA 16 مشاهده کنید.[/alert] منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده