نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

سونی: Horizon: Zero Dawn بیشتر از یک بازی ویدیویی خواهد بود

با نگاهی بر ایده اصلی بازی Horizon: Zero Dawn، می‌توان حدس زد که از این بازی می‌توان برای فروش محصولات دیگر مانند اسباب‌بازی، کتاب‌های کمیک و این‌گونه چیزها استفاده کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا صحبت‌های سونی در این رابطه را جویا شوید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با کریس اِوِنز، مدیر بخش نشان‌های تجاری سونی انجام شده، وی گفته بازی Horizon: Zero Dawn محصولی عالی برای فروش اسباب‌بازی، لباس، مجسمه و بیشتر است:
احساس شگفت‌انگیزی که Horizon: Zero Dawn در زمینه‌های متفاوت مانند ویژگی‌های بصری، طراحی بی‌نظیر شخصیت‌ها، مبارزات و بخش تبلیغات آن می‌دهد، این بازی را به یک محصول داغ و هیجان‌انگیز در سال ۲۰۱۶ تبدیل کرده است.
وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:
گوریلا گیمز دنیای پسا-آخرالزمانی و سرسبزی را خلق کرده که بازیکنان به سادگی آن را ترک نخواهند کرد. با Horizon: Zero Dawn می‌توان این بازی را از طریق فروش محصولات مختلف به زندگی روزانه علاقه‌مندان وارد کرد.
بازی Horizon: Zero Dawn شما را در نقش اِلوی، شخصیت مونثی که به دلایل نامشخصی روبات‌هایی با رفتار حیوانی را شکار می‌کند، قرار می‌دهد. اگرچه وقایع بازی در یک دنیای پسا-آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، اما این دنیا سرسبز و رنگارنگ خواهد بود. دنیای Horizon: Zero Dawn شامل چرخه کامل شبانه‌روز خواهد بود و جنگل‌ها، کوهستان‌ها و خرابه‌هایی که تمدن انسان‌ها در آن‌ها قرار دارد، برای کاوش بازیکنان قرار داده شده است. این بازی در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. همچنین اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، از طریق زومجی می‌توانید نمایش گیم‌پلی بازی Horizon: Zero Dawn را به صورت زنده در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ مشاهده کنید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده