نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

ناتی داگ می‌گوید ۸۰ درصد دارندگان پلی‌استیشن 4 تا به حال Uncharterd بازی نکرده‌اند

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection روز گذشته برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و ناتی داگ هم امید زیادی به موفقیت این بازی دارد، چرا که طبق تحقیقات این استودیو، حدود ۸۰ درصد دارندگان این کنسول تا به حال هیچ‌ نسخه‌ای از بازی را تجربه نکرده‌اند.
اریک مونکِلی مسئول برنامه‌ریزی ناتی‌ داگ، اظهار کرده استودیو انتظار بالایی از این مجموعه‌ی باز‌سازی‌شده دارد و امیدوار است که این بازی، به خوبیِ نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی The Last of Us عمل کند و مانند آن به موفقیت زیادی دست پیدا کند. او در این باره می‌گوید:
من شخصاً انتظار دارم بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection در حد The Last of Us: Remastered خوش بدرخشد. استودیوی ما عاشق این بازی است. استودیوی بلوپرینت [که وظیفه‌ی بازسازی مجموعه‌ی Uncharted را برای پلی‌استیشن 4 بر عهده دارد] واقعاٌ در مورد همه‌چیز عالی عمل کرده است، آن‌ها ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه کردند و مطمئن شدند همه‌چیز عالی به نظر برسد. پس، بله، ما انتظار بالایی از بازی داریم. امیدواریم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.
مونکلی همچنین آمار قابل توجهی از کاربرانی که تا حال هیچکدام از نسخه‌های سری Uncharted را بازی نکرده‌اند ارائه می‌کند.
ما تحقیقات بسیاری انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیدم که حدود هشتاد درصد کسانی که کنسول پلی‌استیشن 4 را در اختیار دارند، هرگز Uncharted بازی نکرده‌اند. این یکی از دلایلی بود که مطمئن شدیم باز‌سازی سه نسخه‌ی اول بازی، ایده‌ی خوبی است. یکی دیگر از دلایل این بود که ما واقعاً می‌خواستیم این کار را انجام دهیم، مخصوصاً زمانی که بازسازی The Last of Us را کامل کردیم، پیش خود فکر کردیم عالی می‌شود اگر بتوانیم به عقب برگردیم.
اما در مورد آینده، موناکلی تأکید می‌کند ناتی داگ معمولاً در هر زمان روی یک بازی تمرکز می‌کند. در حال حاضر Uncharted 4 پروژه‌ی اصلی ناتی داگ است و در اولویت دوم هم، ارائه‌ی بسته‌ی الحاقی برای آخرین فصل از زندگی نیتن دریک قرار دارد. مونکلی در مورد شایعات پیرامون The Last of Us 2 هم اظهارات جالبی کرده که وجود این بازی را نه  تأیید می‌کند و نه تکذیب.
ایده‌های بسیاری برای این بازی وجود دارد و همه هم آن شایعه The Last of Us 2 را شنیده‌اند. این بازی ممکن است به طور بالقوه وجود داشته باشد. کسی چه می‌داند؟ اگر به تصمیم نهایی برسیم، ممکن است به بازی Jak and Dexter 4 بازگردیم یا شاید بازی دیگری در آینده مد نظرمان باشد.
در هر صورت، فعلاً جدیدترین بازی ناتی داگ Uncharted: The Nathan Drake Collection است که شامل نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی تمام آنچارتدها (غیر از نسخه‌ی The Golden Abyss) است. این مجموعه شامل حالت‌های جدید گیم‌پلی است و از لحاظ گرافیکی هم پیشرفت‌های بسیاری داشته است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده