نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: باگ عجیب FIFA 16 قد دروازه‌بان را در ضربات پنالتی افزایش می‌دهد!

تعدادی از کاربران بازی فیفا 16 باگی در بازی پیدا کرده‌اند که باعث می‌شود قد دروازه‌بانان در حین ضربات پنالتی افزایش پیدا کند! با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
بر اساس اعلام کاربران این باگ فقط در حین ضربات پنالتی اتفاق می‌افتد و پس از آن قد دروازه‌بانان به حالت استاندارد خود بر‌میگردد. از آن‌جایی که ضربات پنالتی می‌توانند نقش بسیار مهمی در بازی داشته باشند، یک مشکل اینچنینی برتری ناعادلانه‌ای به بازیکن مدافع می‌دهد. البته الکترونیک آرتز اخیرا بروزرسانی 1.02 بازی را منتشر کرده که علی‌رغم رفع بسیاری از باگ‌های بازی، توضیحی در مورد رفع این باگ دروازه‌بانان ارایه نداده است. FIFA 16 توانست بازخورد‌های بسیار خوبی از طرفداران و منتقدان دریافت کند و صدرنشین فعلی جدول فروش بازی‌های بریتانیا نیز هست، این بازی همچنین توانست در بررسی زومجی نمره ۸/۵ را دریافت کند. در ادامه می‌توانید ویدیو باگ دروازه‌بانان بازی را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی FIFA 16 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه FIFA 16 مشاهده کنید.[/alert] منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده