نویسنده: آریا کرنافی
// پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Sonic & Sega All Star Racing: ماشین‌سواری با طعم سونیک!

سونیک، سریع‌ترین جوجه تیغی دنیا را که می‌شناسید؟ شخصیت محبوب و دوست داشتنی که از دوران با شکوه کنسول سگا تا به حال همواره یار و یاور طرفداران خود بوده به همراه سایر ستارگان شرکت سگا به جام اتومبیل‌رانی آمده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.
سونیک نیاز به معرفی ندارد. او از زمان کودکی و در دوران کنسول‌ها تا به حال با ما بوده و هرکسی که حتی یک‌بار با یکی از کنسول‌های سگا بازی کرده باشد، با شخصیت این جوجه تیغی کاملا آشنا است. سریع‌ترین جوجه تیغی آبی رنگ دنیا که هیچ موجودی از نظر سرعت به گرد پایش نمی‌رسد. اگر به خاطر داشته باشید، بازی اصلی دوبعدی و به سبک پرشی بود که در آن باید دست به نابودی دشمنان بزنید و مرحله را به اتمام برسانید. با به دست آوردن حلقه‌ها و جوایز جعبه‌ای امتیازات سونیک افزایش پیدا می‌کرد. پس از همه‌گیر شدن تلفن‌های همراه، سگا محبوب‌ترین شخصیت خود را با عناوین جدید به گوشی‌های موبایل آورد. از بازی به سبک Endless Runner گرفته تا مسابقه اتومبیل‌رانی!

sonicandallstarracing2

این بازی با الهام از سری بازی‌های اتومبیل‌رانی همچون کراش باندیکوت و یا ری وولت طراحی شده و سونیک به همراه دوستان و البته دشمنانش به یک مسابقه اتومبیل‌رانی به همان سبک آمده‌اند. پیش از این، شرکت روویو نیز مجموعه‌ی پرندگان خشمگین را در سری Angry Birds Go! به این سمت و سو سوق داده بود. هرچند این بازی برای افراد کم سن و سال که علاقه‌ای به دنیای واقعی مسابقات اتومبیل‌رانی ندارند، طراحی شده، اما هیچ‌یک از طرفداران واقعی سونیک تجربه‌ی آن را از دست نداده‌اند. به همین دلیل بازی نقطه عطفی برای بزرگ سالان ندارد تا آن‌ها را دچار چالش کند ولی به اندازه کافی دارای پیچیدگی برای کودکان هست تا آن‌ها را سرگرم کند. از میان ۱۳ شخصیت مختلف، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به انجام مسابقه با دیگران مشغول شوید. هریک از کاراکتر‌ها دارای اتومبیل‌های مخصوص به خود هستند. از افتادن درون دام‌ها و تله‌ها اجتناب کنید. با استفاده از موشک انداز، رقیبان را هدف بگیرید و اگر همه تیرهایتان به خطا رفت، سعی کنید با حرکات حرفه‌ای خود از جلوی دیدگان آن‌ها دور شوید چرا که آن‌ها به قصد تلافی نابودتان خواهند کرد. همچنین امکان دریفت کردن بازی را لذت بخش کرده است. حدود ۲۵ ماموریت مختلف و متنوع درون بازی گنجانده شده که با انجام آن‌ها میزان قدرت شخصیت بازی افزایش یافته پس از آن می‌توان در ۴ کاپ گرند پریکس شرکت کرد. گرافیک بازی بسیار مدرن و جذاب است و راضی‌کننده به نظر برسد. این بازی بصورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. دانلود از گوگل پلی | دانلود از فروشگاه اپل تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده