نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

بازی Cyberpunk 2077 بزرگ ترین پروژه تاریخ استودیو سی دی پراجکت رد است

اگرچه بازی The Witcher 3: Wild Hunt پروژه بسیار بزرگی برای استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد بود، اما ظاهرا وسعت و بزرگی بازی Cyberpunk 2077، این محصول را به بزرگ‌ترین پروژه تاریخ این استودیو تبدیل کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با جوز تِیزیِرا، طراح ویژگی‌های بصری سی‌دی پراجکت رد انجام شده، وی در رابطه با وسعت و بزرگی بازی Cyberpunk 2077 گفته است:
با بازی Cyberpunk 2077، پا در دنیای ناشناخته و پیچیده‌ای از نظر اندازه می‌گذاریم. Cyberpunk 2077 بدون شک بزرگ‌ترین پروژه تاریخ سی‌دی پراجکت رد است. وسعت و بزرگی این بازی از محصولات قبلی ما، بسیار بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر است.
وی در رابطه با تاثیر تولید بازی The Witcher 3: Wild Hunt در Cyberpunk 2077 گفته است:
تجربه کار روی بازی The Witcher 3 لذت‌بخش و بی‌رحمانه بود. می‌توانم به شما اطمینان دهم که بازی Cyberpunk 2077، از تجربیاتی که ما در تولید ویچر ۳ کسب کردیم بهره زیادی خواهد برد.
بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۱۲ با یک تریلر سینمایی بسیار زیبا معرفی شد. سی‌دی پراجکت رد در گذشته اعلام کرد تا سال ۲۰۱۷، هیچ‌گونه اطلاعات و تصاویری را از داستان و روند ساخت این بازی با کاربران در میان نخواهد گذاشت. تا سال ۲۰۱۷، حدود ۵ سال از معرفی Cyberpunk 2077 و دو سال از عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt می‌گذرد. این مسئله حاکی از این است که سی‌دی پراجکت رد حسابی برای این بازی نقش-آفرینی و سایبری خود برنامه‌های ویژه ای دارد و قصد دارد آن را به بزرگ‌ترین پروژه تاریخ خود تبدیل کند. بازی Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077 بازیکنان را در سال ۲۰۷۷ و جایی می‌برد که تکنولوژی هم به دوست و هم دشمن انسان‌ها تبدیل شده است. داستان بازی توسط بازیکنان شکل می‌گیرد و سازندگان وعده‌ ارائه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی واقعی را به طرفداران این سبک دادند. احتمالا در بازی بخش چندنفره هم وجود خواهد داشت، اما سی‌دی پراجکت رد تاکید دارد Cyberpunk 2077 یک بازی شوتر نیست و تنها برای راضی کردن مخاطبان سبک نقش‌آفرینی تولید می‌شود. مایکِل پِلاتکو گیلِوسکی، مدیر بخش تبلیغات سی‌دی پراجکت رد در گذشته در رابطه با روند ساخت بازی Cyberpunk 2077 گفته بود:
اولین قانون Cyberpunk 2077 این است که ما زیاد در رابطه با آن حرف نمی‌زنیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی The Witcher 3: Wild Hunt و ارائه‌ی یک تجربه‌ی به یاد ماندنی و انتشار بسته‌های الحاقی جدید است. نگران نباشید، زمان Cyberpunk 2077 هم می‌رسد.
منبع: RockPaperShotgun


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده