نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

تاریخ انتشار بازی Darksiders 2: Deathinitive Edition برای کنسول های نسل هشتم مشخص شد

نسخه بازسازی شده بازی Darksiders 2 که با پسوند Deathinitive Edition شناخته می‌شود، یکی دیگر از بازی‌های بازسازی شده نسل هشتم برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است. اگر قصد خرید این بازی را دارید، در ادامه با زومجی همراه باشید تا تاریخ انتشار دقیق آن را به اطلاع شما برسانیم.
نامی که سازندگان برای این نسخه بازسازی شده انتخاب کرده‌اند بسیار جالب است. اگر توجه کرده باشید اکثر بازی‌های بازسازی شده با پسوند Definitive عرضه می‌شوند، اما سازندگان Darksiders 2 با کمی خلاقیت و استفاده از نام شخصیت اصلی این نسخه یعنی Death (مرگ)، تنوعی را در این زمینه بوجود آوردند. بازی Darksiders 2: Deathinitive Edition که توسط استودیو گان‌فایِر گیمز، اعضای سابق ویجیل گیمز بازسازی شده، در تاریخ ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) و با قیمت ۴۰ دلار، به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. گان‌فایر گیمز با اعلام تاریخ انتشار این نسخه، اطلاعاتی را هم از تمام محتویات بازی Darksiders 2: Deathinitive Edition در اختیار کاربران قرار داده است:
  • نسخه بازسازی شده بازی Darksiders 2 دارای تمام بسته‌های الحاقی عرضه شده در گذشته خواهد بود. با این محتویات، بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی به بازیکنان ارائه داده خواهد شد.
  • بهبود گرافیکی بازی به خصوص در نورپردازی و سایه‌زنی
  • بهینه‌سازی و بازسازی مجدد مراحل، شخصیت‌ها، گرافیک و محیط‌ها
  • رزولوشن 1080p
  • ایجاد بالانس لازم در سیستم لوت بازی
جان پِرل، کارگردان بخش طراحی نسخه بهینه‌سازی‌ شده Darksiders 2 در رابطه با بهبودسازی‌های انجام شده گفته است:
زمانی که در رابطه با تغییراتی که دوست داشتیم در نسخه Deathinitive edition انجام دهیم فکر کردیم، می‌دانستیم که دوست داریم بازی با رزولوشن 1080p و تکسچرهای بهتر اجرا شود. علاوه براین، تصمیم گرفتیم سیستم رندرینگ بازی را مجددا برنامه‌نویسی کنیم تا این نسخه بیشتر شبیه به بازی‌های نسل هشتم باشد. با این کار فلز، چرم، سنگ و پوست، مانند دنیای واقعی نسبت به سیستم نورپردازی بازی واکنش نشان خواهند داد. با این سیستم ما باری دیگر تکسچرهای بازی را بررسی و تولید کردیم. برای نهایت استفاده از امتیازات تغییرات تکسچرها، ما نورپردازی بازی را باری دیگر به صورت کامل انجام دادیم.
علاوه بر این، همچنین چند تصویر جدید هم از تفاوت گرافیکی نسخه بازسازی شده با نسخه نسل هفتمی بازی Darksiders 2 منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید. به خاطر داشته باشید که تصاویر بالا متعلق به نسخه نسل هفتمی و تصاویر پایین متعلق به نسخه بازسازی شده برای کنسول‌های نسل هشتمی است: Darksiders 2 (2) Darksiders 2 (3) Darksiders 2 (4) Darksiders 2 (5) Darksiders 2 (6) Darksiders 2 (7) Darksiders 2 (1) Darksiders 2 (8) بازی Darksiders 2: Deathinitive Edition در تاریخ پنجم آبان، با قیمت ۴۰ دلار به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. اگر هنوز موفق به تجربه این بازی جذاب نشدید، این نسخه فرصت خوبی برای تجربه ماجراجویی‌های مَرگ در این مجموعه است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده