نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تل‌تیل گیمز بازی‌های خود را به صورت موقت از فروشگاه اپل جمع‌آوری کرد

تل‌تیل گیمز بازی‌های خود را از فروشگاه اپل جمع آوری کرده که این آثار شامل سری The Walking Dead و Wolf Among Us نیز می‌شود. دلیل این اقدامات برخی مشکلات بر روی سیستم عامل iOS 9 اعلام شده است. با زومجی همراه باشید.
پس از بروز‌رسانی اخیر سیستم عامل iOS 9 تعدادی از کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اپل از عدم همخوانی بازی‌های تل‌تیل گیمز با این نسخه شکایت داشتند که همین امر باعث شد این شرکت بازی‌های خود را به صورت موقت از روی فروشگاه اپل جمع‌آوری کند. بازی‌های حذف شده شامل The Walking Dead، Wolf Among Us، Tales of Monkey Island، Back to Future،Jurassic Park و Poker Night 2 می‌شوند. البته اگر پیش از این بازی‌های مذکور را خریداری کرده باشید، همچنان امکان دانلود مجدد آن‌ها وجود دارد. تل‌تیل گیمز در مورد این اقدام خود پستی رسمی منتشر کرده که به شرح زیر است:
اگر شما هم از سیستم‌عامل iOS 9 استفاده می‌کنید، بدانید که ما از مشکلات بازی‌هایمان بر روی این نسخه آگاه هستیم که شامل نبود صدا، مشکلات هنگام اتصال آنلاین و خارج شدن از بازی است. تیم ما سعی دارند تا دلایل این مشکلات را شناسایی کنند و به زودی اطلاعات دقیق‌تری در این مورد منتشر خواهیم کرد. تا آن زمان تنها راه‌حل موجود استفاده از iOS 8.4 است. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل مشکلات مذکور تصمیم گرفتیم تا فعلا این بازی‌ها را از روی فروشگاه اپل جمع‌آوری کنیم. از صبر و بردباری شما کمال تشکر را داریم.
تل‌تیل گیمز همچنین چندی پیش بازی Minecraft: Story Mode را معرفی کرد که قسمت اول آن در تاریخ ۲۱ مهر عرضه خواهد شد و قابلیت‌هایی مثل امکان انتخاب ظاهر شخصیت‌ها در آن وجود دارد. منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده