نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

در بازی Star Wars: Battlefront، سربازان اِستورم تروپِر می‌ توانند کلاه خود را بردارند

یکی از خصوصیات بازی مورد انتظار Star Wars: Battlefront، قابلیت شخصی‌سازی شخصیت‌های بازی است. براساس اطلاعات جدید منتشرشده، ظاهرا بازیکنان در این بازی می‌توانند کلاه سربازان اِستورم‌تروپِر خود را بردارند. با زومجی همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با نیکولاس فِرگیوس، طراح ارشد بازی Star Wars: Battlefront انجام شده، وی در رابطه با قابلیت شخصی‌سازی این بازی که یکی از بخش‌های مهم آن است صحبت کرده:
گزینه‌های زیادی برای تغییر ظاهر شخصیت‌ها وجود دارد. به عنوان مثال اگر در بازی یکی از سربازان شورشی باشید، می‌توانید قسمتی از ظاهر خود را به نژادی دیگر تغییر دهید.
در بازی Star Wars: Battlefront، شخصی‌سازی سربازان شورشی بسیار ساده است. هربار که وارد مسابقه شوید، این سربازان را با لباس و تغییرات ظاهری کوچک مشاهده خواهید کرد. با این حال شخصی‌سازی سربازان اِستورم‌تروپِر، کمی پیچیده‌تر از سربازان شورشی است:
با تلاش فراوان، سعی کردیم رویای قرار گرفتن در نقش سربازان استورم‌تروپر را به خوبی به مخاطبان این مجموعه القا کنیم.
بنابراین چگونه می‌توان ظاهر سرباز استورم‌تروپر خود را نسبت به سربازان دیگر متفاوت کرد؟
بازیکنان می‌توانید سَر آن‌ها را به هر شکلی که دوست دارند شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، همچنین می‌توانید کلاه آن‌ها را بردارید و انیمیشن‌های متفاوتی را برای این سربازان انتخاب کنید.
فرگیوس در انتها اعلام کرده استورم‌تروپرهایی که در بازی Star Wars: Battlefront وجود دارند تنها به سربازان مذکر خلاصه نمی‌شوند و در میان آن‌ها، سربازان مونث هم حضور خواهد داشت. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه آزمایشی این بازی که پاییز امسال در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت، شامل حالت Walker Assault که ۴۰ بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone خواهد بود. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده