نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

سیستم یافتن مسابقات Star Wars: Battlefront، بازیکنان هم سطح را مقابل یکدیگر قرار می دهد

اگرچه بازی Star Wars: Battlefront مانند محصولات دیگر استودیو دایس قابلیت انتخاب سرور نخواهد داشت، اما سیستم یافتن مسابقات در این بازی، بازیکنانی که توانایی‌های آن‌ها در سطح یکدیگر است را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه اخیری که با نیکولاس فِرگیوس، طراح ارشد Star Wars: Battlefront انجام شده، وی در رابطه با طراحی سیستمی که بازیکنان هم سطح را کنار یکدیگر قرار می‌دهد و مسابقات عادلانه‌ای را برگزار می‌کند صحبت کرده است:
ماهیت اصلی سیستم یافتن مسابقات ما در بازی Star Wars: Battlefront به این شکل است که تمام بازیکنان مسابقاتی عادلانه داشته باشند. دوست داریم تمام طرفداران مجموعه جنگ ستارگان این بازی را انجام دهند و از آن لذت ببرند. برای رسیدن به این مهم، زمانی که بازیکنان وارد مسابقه می‌شوند، باید با رقیبانی که هم سطح آن‌ها هستند مسابقه دهند. این مسئله به کاربران کمک خواهد کرد دقایق لذت‌بخشی را در بازی Star Wars: Battlefront سپری کنند. با وجود مخاطبان زیادی که مجموعه جنگ ستارگان دارد، این مسئله در کیفیت و تجربه‌ای که بازیکنان از Star Wars: Battlefront به دست خواهند آورد بسیار حیاتی خواهد بود.
با این حال اگر زیاد در بازی‌های آنلاین و تیراندازی حرفه‌ای نیستید یا توانایی‌های خود را بسیار بالا می‌بینید، با تجربه بازی Star Wars: Battlefront می‌توانید با بازیکنانی که در سطح خود قرار دارند مسابقه و رقابت عادلانه‌ای را با آن‌ها داشته باشید. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه آزمایشی این بازی که پاییز امسال در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت، شامل حالت Walker Assault که ۴۰ بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone خواهد بود. علاوه بر این، اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، از طریق زومجی می‌توانید اطلاعاتی را از نسخه ۱۳۰ دلاری بازی Star Wars: Battlefront به دست آورید که به همراه یخچال فریزری با طرح شخصیت محبوب «هان سولو» عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده