نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: ویدیو بازی منتشر نشده Twelve Tales: Conker 64 کنسول نینتندو 64

در ابتدا قرار بود بازی Conker، به عنوان یک بازی خانواد‌گی و مناسب بچه‌ها ساخته و منتشر شود. حال استودیو رر، سازنده بازی، پس از تقریبا ۱۵ سال با انتشار ویدئویی، بخش‌هایی از گیم‌پلی نسخه اولیه بازی را به طرفداران نشان داد. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.
اگر شما با تاریخچه‌ی استودیو قدیمی‌ و خوشنام رر آشنا باشید، قطعا می‌دانید که بازی Conker's Bad Fur Day، در ابتدا قرار بود به صورت یک بازی خانواد‌گی مناسب برای بچه‌ها منتشر شود. اما تغییراتی در استراتژی‌های تیم سازنده بازی باعث شد که Conker's Bad Fur Day تبدیل به یک بازی مناسب بزرگسالان شود و برای کنسول نینتندو 64 منتشر شود. اخیرا استودیو رر، با انتشار ویدئویی بخش‌هایی از گیم‌پلی نسخه اولیه را که یک بازی خانوادگی و مناسب بچه‌ها بود، در کانال رسمی‌ خود در وب‌سایت یوتیوب قرار داده است. این بازی که نامش Twelve Tales: Conker 64 بود، یک بازی پلتفرمر سه‌ بعدی مناسب برای بچه‌ها بود. در این بازی شما کنترل کونکر یا بری را بر عهده داشتید و می‌توانستید از وسایل مختلفی‌ ماند موشک و یونی‌سایکل (تک چرخ) استفاده کنید. همچنین شما توانایی شخصی‌ سازی شخصیت خود به وسیله کلاه‌های مختلف را نیز داشتید. همچنین در این ویدیو توضیحاتی درباره اینکه چرا استودیو رر تصمیم گرفت کاملا سبک و سیاق بازی را تغییر دهد توضیحاتی ارائه می‌شود. دلیل این تصمیم آنها این بود که به نظر تیم سازنده، اگر Twelve Talesمنتشر می‌شد، به یک بازی پلتفرمر سه بعدی مانند بسیاری بازی‌های دیگر تبدیل می‌شد و این مساله اصلا برای سری بنجو‌-کازویی، دیگر پلتفرمر سه بعدی استودیو رر خوب نبود. نسخه اولیه کونکر بسیار شبیه به بانجو کازویی بود و به همین دلیل استودیو رر تصمیم گرفت که به جای Twelve Tales، بازی Bad Fur Day را بسازد. با اینکه بازی Bad Fur Day نتوانست به موفقیت عظیمی‌ دست پیدا کند، اما حداقل برای مدت‌ها به دلیل فضای بزرگسالانه‌اش، بحث اصلی‌ محافل‌ گیمرها بود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما استودیو رر کار درستی‌ کرد که پروژه ساخت بازی Twelve Tales را لغو کرد و به جای آن Bad Fur Day را ساخت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده