نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی جدید بازی Civilization: Beyond Earth

بسته الحاقی جدید بازی Civilization: Beyond Earth با نام Rising Tide به زودی منتشر می‌شود. 2K، ناشر بازی با انتشار تریلری جزئیات این بسته الحاقی را اعلام کرد. با زومجی و تماشای تریلر بسته الحاقی Rising Tide همراه باشید.
بازی Civilization: Beyond Earth که توسط فیراکسیس ساخته شده است به زودی و در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر) بسته الحاقی جدیدی دریافت می‌کند. این بسته نامش Rising Tide است و چهار نژاد جدید انسان به بازی اضافه می‌کند. در تریلری که چند روز پیش توسط 2K، ناشر بازی منتشر شد، ما شاهد جزئیاتی درباره نژاد چانگ‌سو هستیم. این نژاد که توسط هان جائه مون رهبری می‌شود، اصلیتی کره‌ا‌ی دارد. نقاط قوت نژاد چانگ‌سو، جاسوسی و عملیات مخفیانه است. دیگر نژادهای جدید که در این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شوند عبارتند از ال فلاح (نژاد متعلق به خاورمیانه)، اتحاد دریای شمالی (نژاد متعلق به جزایر بریتانیا و اسکاندیناوی) و اینتگر (نژاد متعلق به آلمان). همچنین در این تریلر جدید ما شاهد واحدهای ترکیبی‌ جدیدی هستیم. این واحدها به بازیکنان این اجازه را می‌دهند که بتوانند به پیشرفت‌های فرهنگی‌ جدیدی دست پیدا کنند. در بازی Civilization: Beyond Earth، بازیکنان می‌توانند با انتخاب مسیرهای مختلفی‌، به تمدن‌های متفاوتی دست پیدا کنند. در زیر نیز می‌توانید تریلر این بسته الحاقی جدید را تماشا کنید:

‌دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Civilization: Beyond Earth سال گذشته و در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان ۱۳۹۳) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس منتشر شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده