نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱

با طراحی جدید وسیله نقلیه کاوِنِنت ها در بازی Halo 5: Guardians آشنا شوید

در حالی که تنها چند هفته‌ی دیگر به عرضه بازی Halo 5: Guardians زمان باقی است، استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز اعلام کرده طراحی وسیله‌نقلیه کاوِنِنت‌ها (دشمنان اصلی شما در بازی) با تغییرات عظیمی مواجه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طراحی و عملکرد وسایل‌نقلیه کاوننت‌ها مانند بَنشی و رِیث، نسبت به نسخه‌های قبلی تفاوت زیادی خواهد داشت. ۳۴۳ اینداستِریِز در رابطه با دلیل ایجاد این تغییر گفته است:
در جریان رخدادهای بازی Halo 5: Guardians، مردمان منطقه سانگ‌هایلای درگیر جنگ داخلی شدند که از درون در حال از بین بردن آن‌ها است. در این زمان حیاتی، کاوننت‌ها و مردمان سانگ‌هایلای، با پشت کردن به سیاره‌های متحد، کارخانه‌های تولید وسایل‌نقلیه را مجددا راه‌اندازی کرده‌اند.
به عنوان مثال وسیله‌نقلیه بنشی در بازی، شامل یک محافظ انرژی‌دار است. از طرفی دیگر، وسیله‌نقلیه رِیث کوچک‌تر، اما دارای سرعت و حرکات سریع‌تری است. برای آشناشدن با طراحی جدید وسایل‌نقلیه کاوننت‌ها در بازی Halo 5: Guardians، در ادامه می‌توانید تصویری از آن‌ها را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده