نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

با تمام باندل‌های جدید کنسول ایکس‌باکس وان آشنا شوید

طی روزهای گذشته، کمپانی مایکروسافت از شش باندل جدید کنسول ایکس‌باکس وان برای عرضه در تعطیلات سال نوی میلادی رونمایی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا شما را با تمامی این باندل‌های جدید و محتویات آن‌ها آشنا کنیم.
با فرارسیدن تعطیلات سال نوی میلادی، مایکروسافت ۱۲ باندل متفاوت را برای خرید کنسول ایکس‌باکس وان به کاربران پیشنهاد می‌دهد. از این ۱۲ باندل جدید که در ادامه می‌توانید تصویر آن‌ها را مشاهده کنید، شش عدد از آن‌ها به تازگی معرفی شدند که در ادامه به بررسی محتویات آن‌ها می‌پردازیم: Xbox One Bundle (1)

Xbox One Bundle (3)

باندل Rise of the Tomb Raider

باندل ایکس‌باکس وان بازی Rise of the Tomb Raider که با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود، شامل یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان و کنترلر با طرح مشکی عادی، کد دانلود دیجیتالی دو بازی Rise of the Tomb Raider و Tomb Raider: Definitive Edition و یک کیت اختصاصی که لباس‌های انحصاری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد خواهد بود. این باندل که در ماه نوامبر عرضه می‌شود، از طریق فروشگاه مایکروسافت و خرده‌فروش‌هایی مانند آمازون و بِست‌بای برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.  

Xbox One Bundle (1)

باندل Gears of War: Ultimate Edition

باندل Gears of War: Ultimate Edition کنسول ایکس‌باکس وان که رنگی سفید دارد، شامل یک دستگاه ایکس‌باکس وان، کنترلر، بازی Gears of War: Ultimate Edition و کد دانلود نسخه آزمایشی بازی Gears Of War 4 است و در تعطیلات سال نوی میلادی، با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد.   Xbox One Bundle (5)

باندل The LEGO Movie

باندل The LEGO Movie کنسول ایکس‌باکس وان، شامل یک دستگاه کنسول مشکی معمولی، بازی The LEGO Movie و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت است و با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. در میان باندل‌هایی که طی چند روز گذشته برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد، باندل بازی The LEGO Movie یکی از ارزان‌ترین باندل موجود است. براساس اطلاعات منتشرشده توسط مایکروسافت، این باندل در ماه مهر روانه بازار خواهد شد.   Xbox One Bundle (4)

باندل Fallout 4

این باندل شامل یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان با رنگ مشکی، کنترلر، دو بازی Fallout 4 و Fallout 3 خواهد بود و در تعطیلات سال نوی میلادی با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد. با استفاده از قابلیت پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 کنسول ایکس‌باکس وان، خریداران این باندل همچنین می‌توانند بازی Fallout 3 را روی کنسول نسل هشتمی خود تجربه کنند.   Xbox One Bundle (2)

باندل Gears of War: Ultimate Edition, Rare Replay و Ori and the Blind Forest

این باندل ایکس‌باکس وان که در ماه اکتبر باقیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد، شامل یک دستگاه ایکس‌باکس وان با حافظه داخلی یک ترابایت، نسخه‌های فیزیکی بازی‌های Gears of War: Ultimate Edition و Rare Replay، و کد دانلود دیجیتالی Ori and the Blind Forest خواهد بود.   Xbox One Bundle (6)

باندل Dance Central Spotlight, Kinect Sport Rivals و Zoo Tycoon

در میان تمامی باندل‌های تازه معرفی‌شده، تنها این باندل دارای حسگر حرکتی کینکت خواهد بود. این باندل شامل یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان با حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت، و سه بازی Dance Central Spotlight, Kinect Sport Rivals و Zoo Tycoon خواهد بود و با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.   اگر این باندل‌ها هنوز هم شما را مجاب به خرید ایکس‌باکس وان نکرده، مایکروسافت همچنین قصد دارد دو باندل منحصر به فرد دیگر را هم عرضه کند. یکی از این باندل‌ها شامل بازی مورد انتظار Halo 5: Guardians و دیگری باندل الیت ایکس‌باکس وان است که شامل کنترلر جدید این کنسول هم خواهد شد است. شش باندل دیگر که در گذشته معرفی شدند، هم‌اکنون برای خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نظر شما در رابطه با این شش باندل جدید چیست؟ اگر قصد خرید کنسول ایکس‌باکس وان دارید، کدام یک از این شش باندل جدید بیشتر چشم شما را گرفته است؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده