نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

غیر‌فعال شدن سرور‌های بازی World in Conflict با درخواست‌های هواداران به تعویق افتاد

بازی World in Conflict یکی از آثار خوب سبک استراتژی هم‌زمان است که علی‌رغم امتیازات بالا حداقل از لحاظ فروش نتوانست به حق خود برسد، به هر حال چندی پیش مطلع شدیم که سازندگان این بازی در استودیو مَسیو یوبی‌سافت تصمیم گرفتند سرور‌های بازی را غیر‌فعال کنند که البته به دلیل درخواست هواداران این اقدام به تعویق افتاده است، با زومجی همراه باشید.
بازی World in Conflict در سال ۲۰۰۷ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه شد و توانست بازخورد‌های خوبی از منتقدان دریافت کند، با این حال چندی پیش استودیو مسیو با انتشار متن زیر خیر از غیر‌فعال کردن سرور‌های آنلاین این بازی داد:
گرفتن این تصمیم برای ما بسیار دشوار بود ولی به دلایل مختلف مجبور هستیم تا سرور‌های بازی World in Conflict را غیر‌فعال کنیم که شامل سرور‌های بازی و انجمن‌ها می‌شود ولی هنوز هم تجربه بخش داستانی و بازی تحت شبکه امکان‌پذیرخواهد بود. شاید هزینه نگه‌داری سرور‌ها در برابر میزان فروش بازی ناچیز باشد، ولی محبوبیت کم بازی یکی از دلایل این تصمیم گیری بود، چرا که در طی سال اخیر نهایتا ۱۲۵ نفر به طور همزمان این بازی را تجربه کرده‌اند و به همین دلیل هم ادامه پشتیانی از این بازی پس از ۸ سال بی‌معنی به نظر می‌رسد.
این خبر با واکنش طرفداران بازی روبرو شد و انجمن طرفداران بلافاصله سایتی راه‌اندازی کردند تا برای ادامه حیات این بازی امضا جمع کنند، در نتیجه ۴۳۹ نفر از یوبی‌سافت درخواست کردند که در تصمیم خود تجدید نظر کند و شاید این رقم خیلی قابل توجه نباشد، ولی باعث شد تا یوبی‌سافت به درخواست این افراد عکس‌العمل نشان دهد:
بنا به درخواست طرفداران تصمیم گرفتیم تا راه‌حل‌های دیگر را نیز در نظر بگیریم و پس از نتیجه‌گیری در مورد غیر‌فعال کردن سرور‌ها تصمیم‌گیری کنیم.
به طور حتم این خبر برای طرفداران بازی World in Conflict خوشحال‌کننده خواهد بود و سرور‌های بازی که قرار بود در تاریخ ۱۴ مهر غیر‌فعال شوند، فعلا به روال سابق فعال خواهند بود. نظرات خود را در مورد این تصمیم یوبی‌سافت با زومجی در میان بگذارید. منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده