نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

محتویات نسخه کالکتور بازی StarCraft 2: Legacy of the Void مشخص شد

کمپانی بلیزارد، روز گذشته از محتویات StarCraft 2: Legacy of the Void Collectors Edition رونمایی کرد که شامل تعدادی محتویات فیزیکی و دیجیتالی است، با زومجی همراه باشید.
نسخه کالکتور، یک نسخه فیزیکی از بازیStarCraft 2: Legacy of the Void را شامل می‌شود و در کنار آن شاهد ویدیویی از مراحل ساخت بازی خواهیم بود که بر روی دی‌وی‌دی و بلوری عرضه می‌شود و بیش از یک ساعت خواهد بود، همچنین آلبوم موسیقی‌های بازی نیز در داخل این بسته دیده می‌شود که شامل ۲۱ آهنگ خواهد بود و به همراه کتابچه هنری ۱۷۴ صفحه‌ای، محتویات فیزیکی بسته را تشکیل می‌دهند، البته محتویات این نسخه فقط شامل موارد ذکر شده نیست و خریداران این نسخه از امتیازاتی هم در خود بازی و دیگر بازی‌های بلیزارد بهره خواهند برد که به شرح زیر هستند:
  • بازی StarCraft 2: پوشش جدید برخی از نیرو‌های گروه Protoss به همراه ۳ تصویر هنری از این گروه
  • بازی World of Warcraft: یک حیوان دست‌آموز جدید به نام Archon
  • بازی Diablo 3: یک حیوان دست‌آموز جدید به نام Probe و زره جدید الهام گرفته شده از زره نیرو‌های Prtotoss استارکرفت
  • بازی Hearthstone: کارت‌های جدید با ظاهر گروه Protoss
  • بازی Heroes of the Storm: مرکب جدید Void Speeder
نسخه کالکتور بازی همزمان با نسخه اصلی آن در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) در تمام خرده فروشی‌ها عرضه خواهد شد و قیمتی معادل با ۸۰ دلار خواهد داشت که دو برابر نسخه معمولی است، همچنین نسخه Digital Deluxe بازی نیز به قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود که شامل محتویات فیزیکی ذکر شده در این خبر نیست. Legacy of the Void پایانی بر سه‌گانه استارکرفت 2 است و داستان بازی را تمام خواهد کرد،‌ البته احتمالا بلیزارد پس از پایان این بازی، کار بر روی نسخه جدید بازی Warcraft را آغاز خواهد کرد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده