نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

به زودی منتظر اخبار جدیدی درباره اولین بازی موبایل نینتندو و DeNA باشید

دکتر سرکان توتو، مشاور صنعت بازی‌های ویدیویی که در توکیو زندگی‌ می‌کند، با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود گفت که باید به زودی منتظر اخبار جدیدی باشیم از اولین بازی موبایل نینتندو که با همکاری کمپانی DeNA ساخته می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بسیاری از گیمرها بی‌صبرانه منتظر هستند تا نینتندو اولین بازی موبایل خود را منتشر کند. چندی پیش نینتندو اعلام کرده بود که می‌خواهد ظرف دو سال ۵ بازی جدید برای دستگاه‌های موبایل بسازد و قول داده بود که تمامی این بازی‌ها تجربه‌ای تازه باشند. امروز دکتر سرکان توتو که مشاور صنعت بازی‌های ویدیویی است و در شهر توکیو واقع در ژاپن زندگی‌ می‌کند با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود گفت:
بزودی منتظر اخبار غیرمنتظره و جدیدی باشید از بازی موبایل نینتندو که با همکاری کمپانی DeNA ساخته می‌شود.
دکتر توتو که در حقیقت رابطی بین جامعه انگلیسی‌ زبان و صنعت بازی سازی ژاپن است، بین بازی‌سازان از احترام قابل توجهی‌ برخوردار است و پیش از این نیز با ارائهاخبار موثق تبدیل به یکی‌ از اصلی‌ترین و موثق‌ترین منابع خبری شرق آسیا برای گیمرهای دیگر نقاط دنیا شده است. با توجه به توییت دکتر توتو، باید به زودی منتظر اخبار جدید و جالبی‌ از سوی دو کمپانی نینتندو و DeNA درباره اولین بازی دستگاه‌های موبایل باشیم. نظر شما چیست؟ به نظر شما نینتندو چه نوع بازی‌ای برای تلفن‌های هوشمند معرفی‌ خواهد کرد؟ منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده