// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی ایرانی ماشین جنگی در بروزرسانی جدیدش پیشرفت بسیاری داشته است

بازی موبایل ایرانی ماشین جنگی که دو ماه از عرضه‌اش می‌گذرد، توانسته به آمار و ارقام جالبی از نظر تعداد کاربر دست پیدا کند و از طرفی، عرضه‌ی آپدیتی جدید، به بروز نگه داشتن بازی و پیشرفت گرافیکی و محتوایش کمک شایانی کرده است.
با گذشت دو ماه از انتشار بازی، حالا تعداد کاربران ماشین جنگی از مرز ۹۰ هزار نفر عبور کرده که از این تعداد ۵ تا ۸ هزار نفر و هر کدام به طور میانگین ۵ دست در روز به بازی می‌پردازند. این آمار به طور مجموع میانگین ۳۰ هزار دست بازی در روز را می‌رساند. اما با چند آمار جالب دیگر همراه باشید:
  • نزدیک به  ۵.۵ میلیارد گلوله شلیک شده (به طور دقیق ۵.۴۶۰.۸۲۶.۳۶۳ میلیارد عدد)
  • بیش از ۵۰ میلیون مین کاشته شده (به طور دقیق ۵۰.۳۳۶.۲۰۰ میلیون عدد)
  • نفرات اول تا دهم بازی هرکدام میانگین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دست بازی کرده‌اند
اما می‌رسیم به بروزرسانی بزرگ بازی که چندی است منتشر شده و بازی را دستخوش تغییرات زیادی کرده است. War Machine Iranian Mobile Game (2) اولین تغییر بازی در بخش گرافیکی است. جلوه‌های بصری اتومبیل‌ها تغییر زیادی کرده و زیبا‌تر و با جزئیات‌تر شده‌اند. این تغییرات در نقشه‌ی جدیدی که به بازی اضافه شده بسیار مشهود است. در سوی دیگر، نورپردازی بسیار بهتر از نسخه‌ی اول بازی شده و جلوه‌های صوتی هم از کیفیت قابل قبول‌تری برخوردار شده‌اند. بروزرسانی جدید بازی مقدار زیادی از باگ‌ها را برطرف کرده که این موضوع نوید یک اتفاق خوب دیگر را در بخش گرافیکی می‌رساند. ماشین جنگی حالا تطابق بیشتری با گوشی‌های ضعیف‌تر دارد و بهینه‌سازی‌های خوبی برای اجرا روی این دست از گوشی‌های هوشمند انجام شده است. سرورهای بازی قوی‌تر شده و بنا به گفته‌ سازندگان بازی، سرورها بر روی بستر اینترانت ملی قرار گرفته تا لگ بازی را به حداقل برسانند. البته هنوز شاهد خروج ناگهانی یا به اصطلاح دراپ شدن بازیکنان در بازی هستیم که البته این موضوع فقط از سمت بازی نیست و به اینترنت بازیکنان نیز مرتبط است. War Machine Iranian Mobile Game (1) نکته‌ی دیگر در این بروزرسانی، اضافه شدن یک شخصیت جدید به نام اسد یاکوزا است که وظیفه‌ی راندن ماشین پیکان جوانان گوجه‌ای را بر عهده دارد. اسد یکی از بهترین ماشین‌های زمین را در اختیار دارد و البته برای به دست آوردن ماشین اسد نیاز به پرداخت هزینه زیادی هستید. البته از نوع درون برنامه‌ای! مورد دیگری که کمی قبل‌تر به آن اشاره داشتیم، اضافه شدن یک نقشه‌ی جدید است. قبرستان ماشین‌ها نام این نقشه است و فضای آخرالزمانی آن می‌تواند ما را یاد فیلم Mad Max بیاندازد. وجود یک کرم غول پیکر که تمام بدن آن از زباله‌های آهنی و ماشین‌های قراضه تشکیل شده فضای عجیبی را روی این نقشه حکم‌فرما کرده. بزرگترین چالش این نقشه همین کرم است که تا صدایش بلند می‌شود شما متوجه می‌شوید که تا پایان عمرتان چند ثانیه بیشتر نمانده است! نقشه بزرگ است و به نوعی بازتر از دیگر نقشه‌ها است که می‌تواند برای بازیکن چالش سختی در پی داشته باشد. War Machine Iranian Mobile Game (3) اضافه شدن فروشگاه بوستر، امکانی است که به بازیکن اجازه می‌دهد قدرت ماشین خود را فقط برای یک دست به میزان زیادی افزایش دهد. با بازشدن فروشگاه ماشین جنگی (البته فقط بخش بوستر) اسکناس داخل بازی از ارزش بیشتری برخوردار شده است. اما در آخر می‌توانیم به اضافه شدن بخش مسابقه و برگزاری لیگ‌های هفتگی و ماهانه اشاره کرد که جذابیت بازی و رقابت بین کاربران را به شدت افزایش می‌دهد و آنها را هدف‌مند می‌سازد.بازی ایرانی آنلاین موبایلی ماشین جنگی در مسیر رو به رشد و خوبی قرار دارد که می‌تواند همچنان به پیشرفت ادامه دهد و با توجه به بستر آنلاینش، مخاطبان زیادی را جذب خود کند. زومجی در بررسی که از این بازی داشته، به آن نمره‌ی خوب ۷ از ۱۰ را داده و در نتیجه‌‌گیری آوردیم:
War Machine یکی از بازی‌های خوب ایرانی به شمار می‌رود و باید انتخاب خوب تیم سازنده را برای ورود به دنیای بازی‌های موبایل آن هم در سبک آنلاین و چند نفره تحسین کرد. این بازی با توجه به آنلاین بودن و به وجود حس رقابتی بین شما و دیگر شرکت‌کننده‌ها جذابیت بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما از طرفی نباید از مشکلات آن که اصلی‌ترینش کنترل نه‌چندان مناسب بازی است غافل شد. تیم سازنده می‌تواند با تجاربی که از این بازی به دست آورده، به یکی از برترین بازیسازان کشور تبدیل شود و عناوین تاثیر گذاری را در آینده منتشر کند.
بازی ایرانی ماشین جنگی از طریق کافه بازار برای پلتفرم‌های اندرویدی در دسترس است. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده