نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Super Meat Boy این هفته با آهنگ‌های جدید برای پلی‌استیشن 4 و ویتا منتشر می‌شود

بازی Super Meat Boy در طی روز‌های آتی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر می‌شود. آهنگ‌های بازی نسبت به نسخه‌ اصلی منتشر شده در سال ۲۰۱۰ کاملا تغییر یافته‌اند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
تامی ریفنسیس، اعلام کرد که بازی Super Meat Boy برای اعضای پلی‌استیشن پلاس کاملا رایگان خواهد بود و در مورد تغییر آهنگ‌های بازی نیز گفت:
واقعیت این است که ما دیگر مجوز استفاده از آهنگ‌های قدیمی را نداشتیم و نتوانستیم از آن‌ها برای نسخه‌های جدید استفاده کنیم،‌ ولی این مسئله به ما اجازه داد تا بتوانیم با تعدادی از آهنگسازان محبوب خودمان همکاری کنیم که آهنگ‌های خوبی برای پنجمین سالگرد بازی ساخته‌اند و خوش‌شانس بودیم که همگی این افراد از طرفداران بازی Super Meat Boy بودند.
در راستای صحبت‌های ریفنسیس، آهنگسازان جدید این بازی شامل این افراد هستند: گروه Ridiculon ( سازندگان آهنگ‌های بازی The Binding of Issac: Rebirth) که آهنگ قسمت‌های جهنم، جنگل و آهنگ‌های ابتدای بازی و منو‌ها را ساخته‌اند و تمام آهنگ‌های میان پرده‌ها را بازسازی کرده‌اند. گروه Scattle (سازندگان آهنگ‌های بازی Hotline Miami) که وظیفه ساخت آهنگ دو مرحله بیمارستان و کارخانه نمک را عهده‌دار بوده‌اند و لورا شیگارا (آهنگساز بازی Plants Vs Zombies) که آهنگ قسمت Cotton Alley را ساخته است. بازی Super Meat Boy در سال ۲۰۱۰ برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس 360 منتشر شد و توانست به دلیل نوآوری‌های خاص خود و خشونت جالبی که داشت بازخورد‌های خوبی از سوی گیمر‌ها و منتقدان دریافت کند. حال پس از گذشت ۵ سال نسخه پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا بازی در تاریخ ۱۶ مهر منتشر خواهد شد. همچنین تیم میت، استودیو سازنده بازی، چندی پیش از احتمال ساخت نسخه دوم بازی خبر داد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده