نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

پیش‌بینی‌های دل‌گرم‌کننده‌ رئیس نینتندو درباره‌ی آینده‌ این کمپانی

ظاهراً نینتندو به برنامه‌های آینده‌اش امید زیادی بسته است. در این میان، شاید رئیس کمپانی - به‌ویژه با توجه به اظهارات اخیرش - از همه بیشتر به موفقیت این برنامه‌ها باور داشته باشد. با زومجی همراه باشید تا ببینید وی در این‌باره چه می‌گوید.
طرفداران نینتندو در انتظار کنسول بعدی این کمپانی هستند؛ کنسولی که با نام NX شناخته می‌شود و بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ارسال کیت‌های توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری آن از چندی پیش آغاز شده است. در سوی دیگر، نینتندو با همکاری DeNA به قلمروی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل هم وارد شده و در همین راستا به‌تازگی اولین اپلیکیشن‌اش را با نام Miitomo معرفی کرده است. اما تاتسومی کیمیشیما، رئیس جدید نینتندو، درباره‌ی آینده‌ی این برنامه‌ها چه نظری دارد؟ کیمیشیما به‌تازگی در گفت‌وگویی با نیک‌کی (Nikkei) نسبت به موفقیت طرح‌های کمپانی‌اش ابراز امیدواری کرده است. وی در برابر این پرسش که کمپانی، در آستانه‌ی آماده شدن برای معرفی کنسول بعدی‌اش، انتظار دارد در آینده چه وضعیتی را از لحاظ میزان سوددهی داشته باشد، پاسخی خوش‌بینانه داشت. او اعلام کرد که نینتندو توانایی‌اش را دارد تا در بازه‌ای سه-ساله به دوران طلایی‌اش بازگردد و حتی فروشی بالاتر از «دوران کنسول‌های Wii و DS» را تجربه کند. وی همچنین با آنکه از صحبت کردن درباره‌ی NX خودداری می‌کرد، تأکید کرد که این پلتفرم «تجربه‌ی کاملاً جدیدی» را از خودش ارائه می‌دهد. کیمیشیما درباره‌ی ترجمه‌ی اپلیکیشن Miitomo به زبان‌های مختلف هم صحبت کرد و گفت:
اگر ما این اپلیکیشن را برای هشت زبان مختلف بومی‌سازی کنیم، می‌توانیم آن را به بیش از ۱۰۰ کشور معرفی کنیم. من مایل‌ام که این کار هرچه سریع‌تر انجام شود؛ چرا که هدف ما این است که تعداد اعضای My Nintendo را افزایش دهیم. دست‌یابی به رقمی معادل یک‌صد یا دویست میلیون عضو مطلوب خواهد بود.
رئیس نینتندو همچنین عنوان کرد که آیتم‌های قابل خریداری در اپ Miitomo علاوه بر کاربرد تزئینی‌شان، در روند بازی هم نقش ایفا خواهند کرد. منابع: IGN ،SegmentNext و Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده