نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز، باعث نجات مجموعه Halo شده است

کنار گذاشتن مجموعه پرطرفدار Halo و خداحافظی با آن، تقریبا کار غیرممکنی به نظر می‌رسد. با این حال پیش از تشکیل استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز و صحبت‌های مدیر آن، کمپانی مایکروسافت در نظر داشته این مجموعه را برای همیشه کنار بگذارد! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
پس از جدایی استودیو بانجی از مایکروسافت و مجموعه هیلو، مدیران مایکروسافت احساس می‌کردند این مجموعه به انتهای راهِ خود رسیده است. با این حال زمانی که مایکروسافت بانی راس، رئیس حال حاضر ۳۴۳ اینداستِریِز را مسئول تشکیل استودیویی بزرگ و اختصاصی کرد، وی با صحبت‌های خود مدیران مایکروسافت را قانع کرد مجموعه Halo هنوز هم می‌تواند جذاب و تا سال‌های طولانی در بازار باشد. راس در این رابطه می‌گوید:
در آن زمان تصمیم مایکروسافت بدین شکل بود که یک تا دو نسخه دیگر از مجموعه هیلو بازی تولید کنیم و پس از آن، برای همیشه این مجموعه را کنار بگذاریم. زمانی که مسئول استودیو ۳۴۳ و این مجموعه شدم، در برنامه‌های خود گفتم قصد دارم با این مجموعه مانند جورج لوکاس رفتار کنم. دوست دارم مالک تمام دارایی‌های این سری باشم و کارها را به صورت متفاوت انجام دهم.
فِرانک اُکانِر، مدیر مجموعه Halo در صحبت‌های خود گفته تیم مایکروسافت در آن زمان از انگیزه و شور و هیجان راس نسبت به این مجموعه شگفت‌زده شده بوده است:
زمانی که بانی روی کار آمد، انگیزه او همه را شگفت‌زده کرد. وی به خوبی داستان و دنیای این مجموعه را می‌شناسد و تمام بازی‌های منتشر شده از هیلو را هم تجربه کرده است.
بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد. همان‌طور که طی روزهای گذشته مشخص شد، مایکروسافت پیش از انتشار بازی هیلو ۵ کار تولید قسمت بعدی این مجموعه را آغاز کرده است. راس در رابطه با داستان این قسمت گفته است:
با نگاهی بر پایان Halo 4، متوجه خواهید شد داستان هیلو ۵ و ۶ را به کجا خواهیم برد. هیلو دارای یک دنیای علمی-تخیلی افسانه‌ای است که داستان‌های زیادی می‌توان در آن گفت.
منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده