نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

سونی وعده چند سورپرایز ویژه را به طرفداران خود در «رویداد پلی استیشن» می دهد

در حالی که بخش سرگرمی‌های سونی در سال ۲۰۱۵ یک کنفرانس دیگر را هم در رویداد پلی‌استیشن خواهد داشت، ظاهرا آن‌ها چند سورپرایز ویژه دیگر را هم برای نمایش در نظر گرفتند و تمام اخبار هیجان‌انگیز آن‌ها به نمایشگاه هفته بازی های پاریس خلاصه نشده است. با زومجی همراه باشید.
سونی در جریان نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس با معرفی چند بازی جدید و نمایش بازی‌هایی که در رویدادهای گذشته معرفی شدند، طرفداران خود و مخصوصا کنسول پلی‌استیشن 4 را شگفت‌زده کرد.ظاهرا این کمپانی در رویداد پلی‌استیشن هم قصد دارد همچنان به شگفت‌زده کردن علاقه‌مندان ادامه دهد. طی مصاحبه‌ای که به تازگی با جیم رایان، مدیر بخش سرگرمی‌های سونی در اروپا انجام شده، وی به طرفداران اطمینان خاطر داده تیم آن‌ها «چند سورپرایز» ویژه را برای نمایشگاه PlayStation Experience در آستین خود نگه داشته است:
بدون شک طرفداران می‌توانند انتظار چند سورپرایز ویژه را داشته باشند. تغییر دادن تقویم کاری خود و اجرای چهار کنفرانس در طول یک سال، تب و تابِ سازندگان را برای تولید محتویات جدید برای نمایش به مردم زیاد می‌کند.
از برخی از سورپرایزهای ویژه سونی در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس، می‌توان به نمایش بخش چندنفره بازی Uncharted 4، معرفی بازی Gran Turismo Sport، معرفی بازی جدید دیوید کیج با نام Detroit: Become Human و البته نمایش جدید گیم‌پلی بازی Horizon: Zero Dawn اشاره کرد. برای مشاهده تریلرهای معرفی بازی‌های ذکر شده و البته هرچه که در کنفرانس سونی به نمایش گذاشته شد، به لینکی که در ادامه مطلب وجود دارد مراجعه کنید. نظر شما در این رابطه چیست؟ دوست دارید سونی در رویداد PlayStation Experience از چه «بازی» یا «بازی‌های» جدیدی رونمایی کند؟ با توجه به معرفی غیر رسمی قسمت جدید مجموعه بازی‌های God Of War در نمایشگاه سال گذشته، این احتمال می‌رود که در رویداد پلی‌استیشن حداقل شاهد رونمایی از این بازی مورد انتظار باشیم. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده