نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

تماشا کنید: جعبه‌گشایی نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4

با نزدیک‌تر شدن به عرضه بازی Fallout 4، کم‌کم‌ اخبار و ویدیوهای بیشتری از این بازی در فضای اینترنت منتشر می‌شوند. امروز یکی از کاربران معروف وب‌سایت یوتیوب، اقدام به جعبه‌گشایی نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4 کرده و محتویات این نسخه از بازی را نمایش می‌دهد.

بدون شک، نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4 یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های کلکسونی است که تا به حال عرضه شده است. جدا از بسته‌بندی جالب این نسخه، یکی از اصلی‌ترین المان‌های این مجموعه یعنی Pip-Boy پا به دنیای واقعی گذاشته است. اگر با سری Fallout آشنایی ندارید؛ Pip-Boy ابزاری پوشیدنی در بازی است که از طریق نمایشگر خود، تمامی اطلاعات راجع به شخصیت، سلامتی، ابزارآلات و موارد دیگر را به بازیکن نشان می‌دهد. حتی با استفاده ا زاین وسیله، در بازی می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی مختلف وصل شده و به صحبت‌ها و موسیقی‌های پخش شده گوش دهید. شرکت بتسدا در جریان نمایش Fallout 4 درکنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3 به معرفی این نسخه از بازی پرداخت که با استقبال بالای علاقه‌مندان مواجه شد به طوری که این نسخه بازی پس از چند روز در هیچ خرده فروشی قابل پیش‌خرید نبود. در ادامه می‌توانید جعبه‌گشایی این نسخه از بازی را تماشا و دانلود کنید:

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده