نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

امید الکترونیک آرتز به فروش ۱۳ میلیون نسخه‌ای بازی Star Wars Battlefront

در جریان نشستی که شب گذشته کمپانی الکترونیک آرتز با سرمایه‌گذاران برگزار کرد، پیتر موور، رئیس این کمپانی اعلام کرد که آنها پیش بینی‌ می‌کنند که بازی Star Wars Battlefront به فروشی معادل با ۱۳ میلیون نسخه دست پیدا کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
به نظر می‌رسد که کمپانی الکترونیک آرتز، به شدت نسبت به بازی Star Wars Battlefront خوش‌بین است. پیش از این آنها اعلام کرده بودند که پیش‌بینی‌ می‌کنند که بازی به فروشی معادل با ۱۰ میلیون نسخه دست پیدا کند اما دیروز و در جریان نشستی که این کمپانی با سرمایه‌گذاران خود برگزار کرد، پیتر موور، رئیس EA اعلام کرد که این پیش‌بینی شاهد افزایش ۳ میلیونی بوده است:
ما احساس خیلی‌ خوبی‌ در رابطه با فروش ۱۳ میلیون نسخه از بازی داریم.
یکی‌ از دلایلی که الکترونیک آرتز پیش‌بینی‌ این مقدار فروش را می‌کند، موفقیت عظیم بازی‌های Battlefront است. بازی‌های این مجموعه معمولا فروشی معادل با ۹ میلیون نسخه داشتند و اضافه شدن نام جنگ ستارگان به بازی و مخصوصا این نکته که به دلیل نزدیک شدن به زمان اکران قسمت هفتم فیلم، در حال حاضر عطش بازیکنان نسبت به این مجموعه بسیار زیاد است، این پیش‌بینی‌ زیاد دور از ذهن نیست. یکی‌ دیگر از عواملی که باعث می‌شود الکترونیک آرتز را نسبت به فروش چشم‌گیر بازی خوشبین کند، این است که نسخه بتای بازی توسط ۹ میلیون نفر تجربه شد و با این حساب بتای بازی Star Wars Battlefront تبدیل به بزرگ‌ترین بتای تاریخ کمپانی الکترونیک آرتز شد. چندی پیش نیز در خبری اعلام شد که سه شخصیت هان سولو، پرنسس لیا و امپرور به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در Star Wars Battlefront حضور خواهند داشت. در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی Star Wars Battlefront، چندی پیش الکترونیک آرتز اعلام کرد که Season Pass بازی که ۵۰ دلار قیمت دارد شامل ۴ بسته الحاقی خواهد شد. همچنین دارندگان این Season Pass می‌توانند دو هفته زودتر نسبت به گیمر‌های عادی به محتویات این بسته‌ها دسترسی‌ داشته باشند. بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده