نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

شوهی یوشیدا: فعلا اطلاعی از اضافه شدن ویژگی تغییر نام کاربری شبکه PSN ندارم!

سونی چندی پیش یک پرسش‌نامه برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 تدارک دید که در مورد امکانات درخواستی آن‌ها سوال می‌کرد و یکی از گزینه‌های آن نیز امکان تغییر نام کاربری استفاده شده در شبکه PSN بود. حال مدیر سونی  اعلام کرده که فعلا اطلاعی از اضافه شدن این ویژگی ندارد. با زومجی همراه باشید.
کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 امکان تغییر نام کاربری خود در شبکه پلی‌استیشن را ندارند و باید به همان نام کاربری وارد شده هنگام ایجاد حساب اکتفا کنند. به همین دلیل هم تعداد بسیار زیادی از کاربران این کنسول، خواستار اضافه شدن امکان تغییر نام کاربری در PSN هستند و وجود این گزینه در نظر سنجی اخیر سونی نیز باعث شده تا امیدواری این دسته افراد بیش‌تر شود. یکی از کاربران در همین راستا در توییتر از شوهی یوشیدا، مدیر سونی، سوال کرده که ابتدا حساب رسمی توییتر شعبه فرانسه سونی در پاسخ به وی گفت:
مهندسان ما تلاش می‌کنند تا راه‌حلی برای تغییر نام کاربری در شبکه پلی‌استیشن پیدا کنند.
ولی این پایان کار نبود و شخص یوشیدا تصمیم گرفت تا در پیامی ویدیویی به سوال تمام کاربران در این مورد پاسخ دهد که توضیحات وی به شرح زیر است:
باید خدمت تمام کاربران عزیز اعلام کنم که ما از مشکل موجود در مورد عدم امکان تغییر نام کاربری شبکه PSN مطلع هستیم و مهندسان ما نیز تمام تلاش خودشان را برای رفع آن انجام می‌دهند. با این حال حتی خود من هم اطلاع ندارم که آیا روزی امکان تغییر نام کاربری وجود خواهد داشت یا خیر؟ با این حال اطمینان می‌دهم که در صورت حاصل شدن پیشرفتی در این زمینه، فورا آن را با شما در میان خواهم گذاشت.
نظر شما در مورد اضافه شدن امکان تغییر نام کاربری به پلی‌استیشن 4 چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده