هفته اول آبان ماه، آیتونز با انتشار ۲۲ بازی جدید، بسیار داغ شروع شد. در این هفته شرکت گلو به همراه بازیگر معروف هالیوود یعنی جیسون استاتهام دست به انتشار بازی‌ای در سبک تیراندازی زدند. با زومجی در معرفی بازی‌های این هفته همراه باشید.

این هفته هم مثل هفته‌های پیشین آیتونز بازی‌های جدیدی را منتشر کرد که خوشبختانه این هفته اکثر آن‌ها به‌صورت رایگان عرضه‌شده است و طبق معمول ما آن‌ها را معرفی کردیم و برای آشنایی بیشتر تریلری نیز از بازی‌ها در اختیار شما عزیزان قراردادیم. After-pulse

Afterpulse

شرکت بازی‌سازی GAMEVIL USA, که پیش از این با بازی‌هایی مثل Cartoon wars یا Air penguin توانسته بود مخاطبانی برای خود جذب کند، این بار با انتشار بازی‌ای متفاوت از سبک‌های قبلی خود پا به صحنه گذاشت. البته لازم به ذکر است که کار ساخت بازی محبوب respawnables نیز توسط همین شرکت انجام‌شده است که تجربه خوبی برای آن‌ها می‌آید. این بازی رایگان که در سبک تیراندازی سوم شخص است، فقط برای دستگاه‌های اپل طراحی‌شده است و برای اجرا نیاز به نسخه ۹ سیستم‌عامل IOS دارد؛ پس می‌توانید انتظارات زیادی را از این بازی داشته باشید. می‌توان این بازی را نمونه‌ای زیبایی برای شروع بازی‌های آنلاین این سبک هم به‌حساب آورد. گیم پلی این بازی بسیار روان و اعتیادآور طراحی‌شده که می‌تواند شمارا ساعت‌ها پای دستگاه خود بنشاند و مجبور به شارژ مجدد گوشی هوشمند یا تبلت خود بکند. در این بازی شما به همراه ۷ بازیکن دیگر مشغول به مبارزه می‌شود و با استفاده از بیش از ۳۵ اسلحه آن‌ها را یکی پس از دیگر از پا درمیاورید. می‌توان از مزیت‌های این بازی آنلاین به اختصاص سرور منطقه‌ای اشاره کرد که بازی را با پینگ پایین‌تری برای شما محیا می‌سازد. به شما پیشنهاد می‌کنیم این بازی فوق‌العاده را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.  

دانلود از آیتونز

guitar-hero-live

Guitar Hero® Live

این هفته شاهد انتشار نسخه‌ای دیگر از بازی Guitar Hero توسط شرکت اکتیویژن برای دستگاه‌های همراه بودیم. اگر از هواداران این بازی هستید و یا با محیط و گیم پلی آن آشنایی داشته باشید حتماً می‌دانید که در این بازی شما نقش نوازنده موسیقی سبک راک رادارید که باید با ضربه زدن‌های مناسب و به‌جای خود به سیم‌های گیتار موسیقی بنوازید و امتیاز کسب کنید. این بار هیجان این بازی به بالاترین حد خود رسیده است؛ چراکه این بازی شمارا واقعاً به روی استیجی می‌برد که هزاران تماشاگر منتظر هنرنمایی شما هستند. اگر خوب نوازندگی نکنید آن‌ها را عصبانی می‌کنید به‌طوری‌که به‌جایی می‌رسد که به سمت شما زباله پرتاب می‌کنند؛ و برعکس اگر خوب بنوازید آن‌ها همراه با شما می‌شوند و شادی می‌کنند. این بازی با دو موسیقی به‌صورت رایگان عرضه‌شده است و پس‌ازآن برای نواختن آهنگ‌های جدید دیگر باید هزینه‌ای را پرداخت نمایید. از نکات جالب این بازی می‌توان به دو حالت زنده و تلویزیونی اشاره کرد؛ در حالت زنده شما روی استیج می‌روید و در حالت تلویزیونی شما موسیقی‌های خواننده‌های مختلف را اجرا خواهید کرد.  

دانلود از آیتونز

brothers-tale-of-2-sons

Brothers: A Tale of Two Sons

Brothers یکی از آن بازی‌هایی است  که هیچ‌گاه داستان آن را فراموش نخواهید کرد! این بازی داستان دو برادر را روایت می‌کند که برای نجات جان پدر خود از مرگ راهی سفری طولانی و پرخطر، برای یافتن آب زندگی می‌شوند. این بازی را 505 Games Inc؛ که قبلاً  با بازی محبوب Terraia شناخته می‌شد منتشر کرده است. فراز و نشیب‌ها و محیط بازی شمارا واقعاً درگیر رابطه این خانواده می‌کند و  حتی می‌تواند گاهی شما را منقلب کند. بازی از گرافیک زیبایی بهره می‌برد و شما تفاوت زیادی بین نسخه موبایل با نسخه ایکس باکس و یا پلی‌استیشن نمی‌بینید. در کل اگر از بازی‌های ماجراجویی لذت می‌برید پیشنهاد ما به شما خرید این بازی باقیمت ۴.۹۹ دلار و لذت بردن از آن است.  

دانود از آیتونز

TRIVIAL-PURSUIT-&-Friends

TRIVIAL PURSUIT & Friends

بازهم شرکت گیم لافت شمارا به رقابت با دوستانتان دعوت می‌کند. این بازی که با همکاری شرکت Hasbro برای تمامی پلتفرم‌های تلفن‌های همراه منتشرشده است، بر پایه یک بازی محبوب در سبک تخته‌ای چندنفره است که در آن از طرفین سؤالاتی پرسیده می‌شود؛ و هر کس که جواب درست بدهد اجازه دارد حرکت کند. این بازی در چندین حالت مختلف طراحی‌شده است که بر اساس پیشرفت شما در این بازی این مودها برای شما در دسترس خواهند بود. پس اگر دوست دارید دوستانی از اطراف دنیا پیدا کنید یا آن‌ها را چالش بکشید هم‌اکنون این بازی رایگان را دانلود کنید.  

دانلود از آیتونز | دانلود از پلی استور | دانلود از ویندوز استور

NBA-Escape

NBA Escape

این روزها تب بسکتبال بالا رفته و اکثراً  شاهد انتشار بازی‌هایی با موضوع بسکتبال هستیم. این بار هم شرکت Urthworx دست به انتشار بازی‌ای رایگان در همین زمینه کرده است. در این بازی شما با کمک ستارگان دنیای بسکتبال باید شخصیتی به اسم Dribbler را شکست بدهید. برای این کار نیز، نیاز به پشت سر گذاشت ۹۰ مرحله‌ دارید که هرکدام در نوع خود از درجه سختی خاصی بهره می‌برند. از نکات جالب این بازی می‌توان به حضور ۹۰ بازیکن از همه ۳۰ تیم لیگ NBA نام ببریم که هرکدام قدرت خاصی را برای پرتاب توپ‌دارند و می‌توانید برحسب مرحله‌ای که در آن حضور دارید ورزشکار مناسب آن را انتخاب کنید. همچنین موسیقی این بازی می‌تواند گاهی شمارا وادار به رقص کند! پس اگر دنبال بازی‌ای شاد و مفرح هستید این بازی را در لیست دانلود خود قرار بدهید.  

دانلود از آیتونز

please-don't-nouch-any-things

Please, Don’t Touch Anything

لطفاً به هیچ‌چیز دست نزنید! عنوان جالبی برای یک بازی بسیار ساده ولی باقیمت ۴.۹۹ دلاری است. این بازی توسط شرکت Bulkypix که قبل‌ها با آثاری مانند Dead Effect، Joe Dever’s Lone Wolf و یا Babel Rising توانسته تجربه خود را در بازی‌سازی ثابت کند، ساخته و منتشرشده است. در این بازی دوبعدی شما با یک دکمه قرمز، یک مانیتور که تصویر شهری در آن نمایان است و دستور عملی برای استفاده روبرو هستید. ولی نمی‌دانید دکمه قرمز چه‌کاری را انجام می‌دهد! پس تمامی جرات خود را یکجا جمع کنید و دکمه را بفشارید. البته توجه داشته باشید شاید این آخرین کاری باشد که انجام می‌دهید و باعث به وقوع پیوستن یک اتفاق بد شوید. اگر می‌خواهید ضربان تپش قلب خود را حس کنید پیشنهاد می‌کنیم این بازی ساده ولی جذاب را از دست ندهید.  

دانلود از آیتونز

  bike-unchained

Bike Unchained

شرکت رد بول که بیشتر در صنعت تولید نوشابه‌های انرژی‌زا فعالیت می‌کند گاهی برای تبلیغات دست به انتشار بازی می زند. این بار این شرکت توانسته انرژی خاصی را داخل این بازی بگنجاند. در این بازی رایگان شما نقش دوچرخه‌سوار کوهستان رادارید که از تپه‌هایی با شیب تند پایین می‌آید و در قله تپه بعدی پرواز را تجربه می‌کند. همچنین برای اضافه کردن هیجان این پرواز، می‌توانید از حرکات نمایشی نیز استفاده کنید که در نوع خود بسیار زیبا طراحی‌شده است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای حس کردن تجربه یک دوچرخه‌سوار کوهستان، این بازی زیبا را از دست ندهید.  

دانلود از آیتونز | دانلود از پلی استور

  Tales-from-the-Borderlands

Tales from the Borderlands

این بازی توسط شرکت تِل‌تِیل که هفته پیش با انتشار Minecraft: Sory Mode توانست توجه همگان را به خود جلب کند، منتشرشده است. این بازی که در سبک ماجراجویی است به‌صورت اپیزودیک برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه‌شده است و در آن شما می‌توانید با انتخاب شخصیت‌های مختلف داستانی متفاوت را شروع کنید. گرافیک سل شید این بازی در کنار داستان جالب آن می‌توانند از نقاط قوت این بازی باشند. در این بازی شما دو شخصیت Rhys و Fiona را در اختیاردارید و باید به مبارزه با دشمنان خود در بیابانی بی‌انتها بپردازید. این بازی دارای ۵ اپیزود است که هرکدام از آن‌ها قیمتی ۴.۹۹ دلاری دارند؛ ولی شما می‌توانید اپیزود اول این بازی را به‌رایگان دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی مخصوص سنین ۱۷ به بالا است.

دانلود از آیتونز | دانلود از پلی استور

Rob-and-Roll

Rob and Roll

کمپانی DeNA خالق بازی محبوب و زیبای Godus این بار بازی‌ای فانتزی بر سبک ماجراجویی جورچین را منتشر کرده است. رابین‌هود معروف در این بازی به شخصیت بازی که یک خوک بامزه آموزش می‌دهد چگونه از خزانه پول بدزدید. در این بازی شما شخصیت بازی را به بالاترین نقطه نقشه پرتاب می‌کنید و او در حال پایین آمدن هر چیزی را که سر راه خود ببیند جمع می‌کند. البته مسیر حرکت به خاطر وجود موانع یکسان نیست و در هر نوبت ممکن است مسیری دیگر را به‌پیش بگیرد. درهرصورت اگر دوست دارید اوقات فراغت خود را با بازی‌ای زیبا و رنگارنگ پرکنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این بازی رایگان را از دست ندهید. دانلود از آیتونز   Sniper-X-with-Jason-Statham

Sniper X with Jason Statham

با جیسون استاتهام در نابودی تروریست‌ها همراه شوید و بهترین تیراندازی‌های عمر خود را انجام بدهید. در این بازی شما نقش یک تیرانداز ماهر را دارید که قرار است برای آزاد کردن زمین از دست تروریست‌ها دست به نابودی سربازان، افسران، وسایل نقلیه و حتی هواپیماهای تروریستی نیز بزنید. این بازی با دوربین اول‌شخص و در سبک تیراندازی به‌صورت رایگان عرضه‌ شده است. در این بازی شما از چندین اسلحه برای رسیدن به هدف خود استفاده خواهید کرد. در این بازی گاهی باید سر دشمنان هدف قرار بگیرد و گاهی بشکه‌ای پر از مواد منفجره! پس باید بافکر تیر خود را شلیک کنید. پس جیسون را تنها نگذارید و سریع به سراغ این بازی بروید؛ جهان منتظر شماست. دانلود از ایتونز | دانلود از پلی استور   The-Beggars-Ride

The Beggar's Ride

یک‌شب یک پیرمرد یک ماسک عجیب پیدا می‌کند. یک کلید به جهان پنهان باران! این ماسک برای یک قهرمان ساخته‌شده بود، ولی پیرمرد فقط یک گدا بود. داستان این بازی بسیار زیبا طرح‌شده است و در آن شما نقش یک پیرمرد رادارید که پس از پیدا کرد ماسک وارد دنیایی دیگر می‌شود که باید اسرار ماسک را کشف کند و ماجراجویی خود را در پیش بگیرد. می‌توان گفت این بازی ماجراجویی در نوع خود بسیار خوش‌ساخت است و درعین‌حال می‌تواند جذابیت خود را حفظ کند. اگر دوست دار ماجراجویی هستید می‌توانید این بازی زیبا را باقیمت ۳.۹۹ دلار تهیه کنید. دانلود از آیتونز   Scrap-Force

Scrap Force

بازی‌ای استراتژی با بیش از ۱۳۰ مرحله به همراه ۳۰۰ قهرمان قابل ارتقا با گرافیک ۳ بعدی زیبا که می‌تواند جزء یکی از بازی‌های آنلاین محبوب نوبت. موجودات فرازمینی به محله‌ای پر از بچه حمله کرده‌اند و بچه‌ها وظیفه دفاع از محله را بر عهده‌دارند. آن‌ها پس از شکست دادن دشمنان تجربیاتی کسب می‌کنند و می‌توانند خود را ارتقا بدهند. همچنین امکان اضافه شدن یک نیروی جدید از بچه‌های محله به گروه شما وجود دارد. پس مواظب محله خودتان باشید و فرازمینی ها را ازآنجا فراری دهید. راستی برای بازی کردن حتماً نیاز به اینترنت دارید. دانلود از آیتونز   X-Mercs

X-Mercs

آینده بشریت به شما بستگی دارد. شما وظیفه ایجاد، آموزش و فرمان دادن به یک گروه از بهترین‌ها را بر عهده‌دارید تا با مهاجمان بیگانه به ستیز برخیزید. این بازی که به‌صورت استراتژیک نوبتی صورت می‌گیرد، توسط Game Insight که قبل‌ها آن را با سری بازی‌های My Country می‌شناسید، منتشرشده است. این شرکت در طراحی این بازی وسواس خاصی به خرج داده است به صوری که شما در این بازی حتی تا رینگ تجهیزات نیروهای خود را می‌توانید شخصی‌سازی کنید و نیروی خاص خود را متفاوت از بقیه بسازید. همچنین گرافیک سه‌بعدی چشم‌نواز این بازی شمارا واقعاً مجذوب خود می‌کند. طرفداران بازی‌های استراتژیک می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان همین‌الان فقط و فقط از آیتونز تهیه کنند. دانلود از آیتونز   Evel-Knievel

Evel Knievel

هرکسی می‌تواند با موتورسیکلت پرش کند؛ مشکل زمانی آغاز می‌شود که می‌خواهد به زمین بشیند! ایول کنیول این بازی بر اساس جسارت‌های مردی به همین نام ساخته‌شده است. او با یک موتور ۲۵۰ سی‌سی در بین سال‌های ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۰ از ۷۵ پرش با موتور، موفق بیرون آمد و توانست رکوردی برای خود در گینس ثبت کند. پرش‌هایی مانند پرش از رو کوسه‌ها، پرش از روی ۱۸ ماشین و در آخر ۱۳ اتوبوس در لندن! در این بازی شما باید جسارت‌های او را تکرار بکنید تا مشکلات آن‌ها را از نزدیک لمس کنید. در این بازی شما با موتورهای ۲۵۰، ۶۵۰، ۷۵۰ سی‌سی در شهرهای مختلف پرش خواهید کرد. پس اگر علاقه‌ای به موتورسواری دارید این بازی ۱.۹۹ دلاری را از دست ندهید. دانلود از آیتونز   Heroes-and-Armies

Heroes and Armies

پادشاهی خود را بنا کنید، به نبردهای عظیم بروید، هیروهای خود را آموزش بدهید و در آخر قلمرو خود را افزایش دهید. در این بازی استراتژیک شما باید یک‌چیز دیگر را هم رعایت کنید؛ و آن رفاه شهروندان است در غیر این صورت کسی باقی نمی‌ماند که برای شما بجنگد یا کار کند. این بازی نیز مانند دیگر بازی‌های استراتژی از دو بخش آنلاین و یک‌نفره تشکیل‌شده است که می‌توانید در آن‌ها امتیازات لازمم را برای گسترش قلمرو خود کسب کنید. پس اگر در خود می‌بینید که پادشاه خوبی هستید این بازی را امتحان کنید و خودتان را به چالش بکشید. دانلود از آیتونز   Colopl-Rune-Story

Colopl Rune Story

این بازی در سبک اکشن با گرافیک سل شید طراحی‌شده است. در این بازی شما با انتخاب ۳ قهرمان از بین بیش از صد قهرمان به جنگ با موجودات عجیب‌وغریبی می‌روید و پس از پیروز شدن در مبارزات مهارت‌هایی را کسب مینید که می‌توانید در مبارزات بعدی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین دراین‌بین وظیفه‌دارید باقیمت‌های به دست آمده از مبارزات شهر آسمانی خود را بسازید و ارتقاء دهید. در این بازی شما با استفاده از انگشتانتان قهرمانی‌هایی را رقم می‌زنید که بعدها مردم شهر از آن‌ها یاد خواهند کرد. دانلود از آیتونز | دانلود از پلی استور   Zombie-Deathmatch

Zombie Deathmatch

این بازی توسط شرکت Reliance Big Entertainment که مانند اسمش سابقه طولانی در ساخت بازی‌هایی نظیر Real Steal و Pacific Rim دارد، تولید و منتشرشده است. داستان بازی به این صورت است که در سال ۲۰۳۶ میلادی مردی به نام Papa Rainbow سرمی را می‌سازد که به‌وسیله آن انسان‌ها را تبدیل به زامبی کرده و از آن‌ها برای نابود انسان‌ها استفاده می‌کند. مأموریت شما این است که سه کلاس مختلف از زامبی‌ها باقابلیت‌های مختلف را به خدمت خود بگیرید و به جنگ دیگر زامبی‌ها بروید. همچنین شما می‌توانید زامبی‌های خود را به سلاح‌ها و زره‌های خاصی نیز مجهز کنید تا راحت‌تر از پس رقبا بربیایند. «این بازی مخصوص سنین ۱۷ به بالا است» دانلود از آیتونز | دانلود از پلی استور   OPUS-The-Day-We-Found-Earth

OPUS: The Day We Found Earth

انسان میلیون‌ها سال است که در سفر بین کهکشانی است و راه برگشت خود را به سطح زمین گم‌کرده است. در همین حین به کهکشانی ناشناخته می‌رسد که کنجکاوی شمارا برمی‌انگیزد. حال باید به کشف سیارات این کهکشان بزرگ بپردازید و ساعت‌ها در آسمان بی‌نهایت گشت‌وگذار کنید. داستان این بازی بسیار دقیق و جذاب نوشته‌شده است و به چندین زبان متعدد نیز ترجمه‌شده است. موسیقی این بازی نیز بر جذابیت این بازی می‌افزاید. اگر به کشف دنیای ناشناخته سیاره‌ها علاقه دارید این بازی می‌تواند شمارا به علایقتان برساند. دانلود از آیتونز | دانلود از پلی استور    

Go-To-Gold-2---Chinese-puzzleگری گلدن به یک سفر به چین باستان رفته است. طلاهای زیادی در انبارهای امپراتور وجود دارد و شما برای به دست آوردن آن‌ها فقط کافی است رازها را کشف کنید. تنها چیزی که شما در این بازی نیاز دارید ذهن خلاق است. ذهنی که با آن بتوانید معماهای این بازی را حل کنید و پیش روید. پس گری را در این اکتشاف همراهی کنید و با تمدن چین باستان آشنا شوید.

دانلود از آیتونز   Neo-Monsters

Neo Monsters

عموی شما برای شما مزرعه‌ای به ارث گذاشته است، مزرعه‌ای پر از هیولا! سبک ماجراجویی این بازی می‌تواند شمارا در ۶ جهان متفاوت بیش از ۶۰ ساعت مشغول کند و وادار به گرفتن و آموزش دادن به بیش از ۹۰۰ هیولای مختلف کند. همچنین می‌توانید با آموزش دادن این هیولاها به جنگ با دیگر بازیکنان بروید و قدرت هیولای خود را به رخ دیگر بازیکنان بکشید. از تفاوت این بازی با نمونه‌های مشابه، می‌توان در استفاده از تصاویر پویا در تمامی قسمت‌های بازی نام برد.  

دانلود از آیتونز

Talking-Tom-Jetski

Talking Tom Jetski

تام سخنگو که برای همه شما آشنا است این بار ورزشکار شده است؛ آن‌هم جت اسکی! پس آماده‌باشید با این گربه نازنین و بامزه شرکت Outfit7 به سواحل گرم و زیبا بروید و در آنجا به تفریح بپردازید. البته دخترخانم‌ها نگران نباشند چراکه تام این بار تنها به مسافرت نرفته و آنجلا همراه او است. در این بازی رایگان می‌توانید رکورد دوستان خود را بزنید و خودنمایی کنید و لذت ببرید.  

دانلود از آیتونز | دانلود از پلی استور

  Baseball-Apocalypse

Baseball Apocalypse

آیا به این فکر کردید در آخرالزمان بیس‌بال بازی کنید؟ اگر جواب شما منفی است، حتماً این بازی را تجربه کنید. شما تنها روح باقی‌مانده بر روی زمین هستید و باید با موجودات اهریمنی مبارزه کنید. آن‌هم فقط با یک چوب بیس‌بال و ۵ عدد توپ! واقعاً کار سختی است؛ پس اگر توانایی این کار را در خود نمی‌بینید هرگز سراغ این بازی ۱.۹۹ دلاری نروید.  

دانلود از آیتونز

تهیه شده در زومجی