نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳

دیوید کیج: قدرت کنسول پلی‌استیشن 4، باعث گرافیک و احساسات بهتری در بازی Detroit خواهد شد

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس بود که از بازی Detroit: Become Human، محصول جدید کوانتیک دریم برای کنسول پلی‌استیشن 4 رونمایی شد. حال دیوید کیج، رئیس این استودیو، اطلاعات جدیدی درباره این بازی داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
آخر کنفرانس خبری سونی در جریان نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس، شرکت‌کنندگان در این مراسم با سورپرایز بزرگی مواجه شدند. دیوید کیج، رئیس استودیو کوانتیک دریم روی استیج آمد و از بازی Detroit: Become Human، جدیدترین بازی‌ این استودیو رونمایی کرد. رونمایی بازی در یک تریلر کوتاه خلاصه شد و اطلاعات بیشتری از بازی در این کنفرانس اعلام نشد. حال دیوید کیج در ویدیو جدیدی که اخیرا منتشر شده، اطلاعات جدیدی درباره بازی به طرفداران داده است. Detroit، اولین بازی این استودیو برای کنسول پلی‌استیشن 4 است و کیج در این ویدیو گفته با توجه به این موضوع، Detroit می‌تواند با استفاده از قدرت سخت‌افزار پلی‌استیشن 4، گرافیک بهتری به بازیکنان ارائه دهد و همین مساله باعث می‌شود که احساسات در بازی با قدرت بیشتری به گیمر منتقل شوند:
ما در بازی Detroit از یک موتور سه بعدی کاملا جدید استفاده کردیم. ما خیلی‌ دوست داریم که در هر کدام از بازی‌های‌مان از یک موتور جدید استفاده کنیم و این مساله یک مقدار دیوانه کننده است. اما ایده اصلی‌ ما این است که بتوانیم از تمام قدرت کنسول استفاده کنیم و واقعا سعی‌ خواهیم داشت که یک تجربه بصری و گیم‌پلی از بازی ارائه کنیم که نسبت به کنسول‌های نسل قبلی‌ بسیار پیشرفته‌تر باشد.
در ادامه کیج اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند انتظار یک گرافیک بسیار بهتر را از بازی Detroit نسبت به دو بازی قبلی‌ این استودیو یعنی Beyond: Two Souls و Heavy Rain که بر روی کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود، داشته باشند:
ما سعی‌ کردیم که از تکنولوژی در راستای بهتر شدن گرافیک بازی استفاده کنیم همچنین سعی‌ کردیم احساسی‌ را که گیمر در حین تجربه بازی حس می‌کند، بهتر کنیم. داشتن انیمیشن‌های صورت بهتر، نور بهتر، محیط‌های بزرگ‌تر که زندگی‌ در آن‌ جریان دارد و رهگذرانی که رفتارهای جداگانه دارند، به این امر کمک خواهد کرد.
در ادامه این ویدیو کیج همچنین گفت با اینکه بازی جدید آنها با دو بازی قبلی‌ آنها مواردی در اشتراک دارد، اما کاملا یک بازی جدید است:
من فکر می‌کنم نقاط مشترکی در این بازی با بازی‌های قدیمی‌ ما وجود دارد. همه این بازی‌ها بر پایه داستان‌سرایی بنا نهاده شده‌اند. همچنین احساس و درگیری احساسی‌ بازیکنان با بازی نیز یکی‌ دیگر از نقاط اشتراک این بازی‌ها است. اما من فکر می‌کنم که Detroit از بسیاری جهات یک تجربه کاملا متفاوت از Beyond و Heavy Rain خواهد بود. دنیایی که ما برای بازی تصور کردیم، آینده نزدیکی‌ را به تصویر می‌کشد که در آن‌ روبات‌های انسان نمایی مانند کارا زندگی می‌کنند که دقیقا مانند انسان‌ها هستند. ما با خودمان فکر کردیم که انسان‌ها چه عکس‌العملی در مقابل مواجه شدن با این روبات‌ها از خود نشان می‌دهند و اگر این روبات‌ها توانایی احساس داشتن را به دست بیاورند، چه اتفاقی‌ خواهد افتاد. ما نمی‌خواستیم که یک داستان دیگر از هوش مصنوعی‌ تعریف کنیم چون تا به حال داستان‌های فوق‌العاده بسیار زیادی درباره این موضوع گفته شده است. ما می‌خواستیم گیمر را به عنوان یک انسان در جایگاه یکی‌ از این روبات‌ها قرار بدهیم و ببینیم از دید آنها دنیای ما چگونه است.
شما همچنین میتوانید تریلر رونمایی بازی را در زومجی مشاهده کنید. Detroit: Become Human در تاریخ نا معلومی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده