نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

سونی همچنان بازی‌های مخصوص پلی‌استیشن ویتا را تولید می‌کند

علی‌رغم محبوبیت نسبتا پایین کنسول پلی‌استیشن ویتا، سونی قصد فراموش کردن این کنسول دستی را ندارد و هنوز هم محتویات اختصاصی آن را در استودیو‌های خودش تولید خواهد کرد.  با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
ماسایاسو ایتو، مدیر ارشد سونی، اخیرا طی مصاحبه‌ای در مورد کنسول پلی‌استیشن ویتا گفت:
از آن‌جایی که استودیو‌های متفرقه بازی‌های خوبی برای ویتا تولید می‌کنند، استودیو‌های خود ما این امکان را دارند که بر روی بازی‌های مخصوص پلی‌استیشن 4 کار کنند که یک پلتفرم جدید است و از همین رو قصد ساخت بازی‌های این کنسول در استودیو‌های خودمان را نداریم.
با این حال جیم رایان، مدیر‌عامل بخش اروپایی سونی، اعلام کرد که موضع این کمپانی در مورد کنسول دستی ویتا عوض شده و از این پس شاهد انتشار بازی‌های بیش‌تری برای این کنسول خواهیم بود:
من حس می‌کنم که از صحبت‌های ایتو برداشت اشتباهی شده است. ما شاید قصد تولید آثار بزرگ (AAA) را برای ویتا نداشته باشیم، ولی هنوز هم استودیو‌های خودمان محتویات مخصوص این کنسول را تولید خواهند کرد. البته باید سعی کنیم تا بازی‌های بزرگ را به نوعی دیگر بر روی این کنسول ارایه دهیم که یکی از این اقدامات قابلیت Remote Play و اجرای بازی‌های پلی‌استیشن 4 است.
نظریه رایان بیش‌تر در راستای اقدامات اخیر سونی است که چندی پیش اعلام کرده بود عرضه بازی‌های بزرگ مثل Killzone: Mercenary و Uncharted: Golden Abyss موفقیت آمیز نیست و این بازی‌ها تجربه خوبی بر روی این کنسول ارایه نمی‌دهند. منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده