نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

مدیر عامل واحد اروپای سونی: فعلا قصد معرفی Gran Turismo 7 را نداریم

بازی Gran Turismo Sports در جریان کنفرانس سونی در هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵ معرفی شد و حال جیم رایان، مدیر‌عامل واحد اروپایی سونی، اعلام کرد که این نسخه همان Gran Turismo 7 نیست. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
جیم رایان، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که بازی Gran Turismo Sports همان Gran Turismo 7 نیست و البته یک مقدمه صرف برای این بازی نیز نخواهد بود:
ما هنوز قصد معرفی Gran Turismo 7 را نداریم. واقعیت این است که کازونوری یامائوچی به حدی در ساخت سری بازی‌های Gran Turismo تبحر دارد که بتواند هر نسخه را به یک بازی عالی تبدیل کند و از همین رو Sports فقط یک مقدمه صرف برای نسخه هفتم نبوده و به تنهایی یک بازی بزرگ خواهد بود. در روز‌گاری که خبری از بازی‌های آنلاین نبود و بازی‌ها با محتویات موجود در دیسک‌هایشان شناخته می‌شدند، امکان تفکیک بین نسخه‌های مقدمه و اصلی وجود داشت. ولی امروز به دلیل گستردگی بازی‌ها و دنیای وسیع آنلاین آن‌ها دیگر این فاصله بسیار کم‌شده و Sports نیز تجربه‌ای فراتر از یک نسخه مقدمه برای بازی اصلی خواهد بود.
نسخه آزمایشی بازی Gran Turismo Sport اوایل سال آینده و به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و دارای مسابقات بزرگ رانندگی مثل FIA است. نظرات خود را در مورد صحبت‌های رایان با زومجی در میان بگذارید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده