نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه رایانه های شخصی‌ بازی Batman: Arkham Knight نیازمند ۱۲ گیگ رم است

پس از اینکه نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی Batman: Arkham Knight به دلیل باگ‌های بسیار زیاد از روی استیم برداشته شد، بالاخره این بازی دوباره در دسترس قرار گرفت. برادران وارنر، ناشر بازی، در توضیحات بازی آورده که شما نیاز به ۱۲ گیگ رم برای اجرای بدون نقص بازی دارید. با زومجی همراه باشید.
مدت زمان زیادی از انتشار نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی Batman: Arkham Knight نگذشته بود که بازی به دلیل مشکلات بسیار فراوان که تجربه بازی را عملا غیر ممکن کرده بود، از روی استیم (پلتفرمی که بازی بر رویش منتشر شده بود) برداشته شد. حال و پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره این بازی با قیمت ۴۹.۹۹ دلار دوباره برروی استیم منتشر شد. کمپانی برادران وارنر که وظیفه نشر بازی را بر عهده دارد، در توضیحات بازی در استیم نوشت:
برای آغاز، شما می‌توانید با خرید بازی Batman: Arkham Knighht، نسخه‌های رایگان دیجیتالی مجموعه بتمن را دانلود کنید. این بازی‌ها شامل Batman Arkham Asylum GOTY، Batman: Arkham City GOTY،Batman: Arkham Origins و Batman Arkham Origins Blackgate می‌شوند. این نسخه‌های رایگان به بازیکنانی اهدا می‌شوند که بازی را قبلا خریداری کرده بودند یا بازی را تا انتهای روز ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) خریداری کنند. ما کماکان در حال کار کردن با شرکای خودمان در ولو هستیم تا بتوانیم این نسخه‌ها را سریعا به حساب شما در استیم اضافه کنیم. ما می‌خواهیم که تا ماه دسامبر (آذر / دی‌) این بازی‌ها برای شما در دسترس باشند.
علاوه بر این، راک‌استدی، سازنده بازی یک بسته الحاقی با نام Community Challenge Pack به صورت رایگان در سال ۲۰۱۶ برای بازی منتشر خواهد کرد. بازیکنان نسخه رایانه‌های شخصی‌، یک هفته زودتر نسبت بازیکنان کنسولی به محتویات این بسته الحاقی دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه توضیحات بازی، بردارن وارنر اعلام کرد که بازی ممکن است بر روی برخی‌ از سیستم‌ها کماکان به طور بهینه اجرا نشود و افزود:
ما کماکان در حال همکاری با شرکای خودمان هستیم تا بتوانیم قابلیت پشتیبانی‌ از SLI و Crossfire را در بازی قرار دهیم. همچنین ما در حال کار بر روی رفع کردن مشکلات پایداری بازی بر روی برخی‌ از کارت‌های گرافیکی هستیم. پس از آزمایشات فراوان ما به این نتیجه رسیدیم که در برخی‌ از کارت‌های گرافیکی بر روی سیستم عامل ویندوز ۷، اگر مدت زمان زیادی بازی را اجرا کرده باشید، مشکل hard drive paging به وجود می‌آید. فعلا تنها راه حل رفع این مشکل، بستن و دوباره اجرا کردن بازی است. همچنین ما دریافتیم که کاربران ویندوز ۱۰ حداقل نیاز به ۱۲ گیگ رم برروی رایانه‌شان دارند. این مقدار رم باعث می‌شود که بازی بدون مشکل اجرا شود.
نظر شما درباره نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی Batman: Arkham Knight چیست؟ آیا شما این نسخه بروز رسانی شده را دریافت کردید و توانستید بازی را بدون مشکل اجرا کنید؟ منبع: Guru3D


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده