نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

استودیو ناتی داگ: تصور سری Uncharted بدون حضور نیتن دریک دشوار است

سازندگان بازی Uncharted در استودیو‌ی ناتی‌داگ، مصاحبه‌ای با مجله رسمی پلی‌استیشن داشته‌اند که در خلال آن در مورد احتمال ادامه داستان بازی بدون حضور نیتن دریک، شخصیت اصلی بازی، نیز صحبت‌هایی ارایه شد، با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
جاش شر، نویسنده داستان بازی Uncharted در مصاحبه با مجله رسمی پلی‌استیشن و در پاسخ به احتمال ادامه یافتن داستان بدون حضور نیتندریک اعلام کرد:
سوال خوبی است! به نظر من یکی از نکات بارز سری Uncharted این است که ما توانستیم جهانی خلق کنیم که مملو از تمدن‌های کشف نشده است و جویندگان متعددی در آن حضور دارند که به دنبال کشف این محیط‌ها هستند. به نظر من تعریف یک داستان در این محیط و بدون حضور نیتن دریک امکان پذیر است، ولی تصور این امر بسیار دشوار است.
ناتی داگ چندی پیش اعلام کرد که دلیل تاخیر در عرضه بازی Uncharted 4: A Thief's End تا بهار ۲۰۱۶، ارایه یک پایان بی‌نظیر بوده است و همین امر باعث شده تا حدس و گمان‌های زیادی در مورد آینده این سری به گوش برسد، چرا که قسمت چهارم بازی آخرین ماجراجویی ناتان دریک خواهد بود و در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. نظر شما در مورد ساخت ادامه سری Uncharted بدون حضور شخصیت اصلی آن چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده