نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴

بازی Trackmania Turbo تا اوایل ۲۰۱۶ با تأخیر روبه‌رو شد

انتشار بازی اتومبیل‌رانی Trackmania Turbo با تأخیر روبه‌رو شده و به نظر می‌رسد که برای تجربه کردن آن باید تا اوایل سال آینده‌ی میلادی منتظر بمانیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.
انتشار بازی Trackmania Turbo با تأخیر روبه‌رو شده است. آن‌طور که یوبی‌سافت، ناشر Trackmania Turbo به‌تازگی در وبلاگ‌اش نوشته، این بازی تا چندین ماه دیگر، یعنی تا اوایل ۲۰۱۶، به بازار راه پیدا نخواهد کرد. این در حالی است که بازی فوق قرار بود در ماه نوامبر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و سیستم‌عامل ویندوز منتشر شود. یوبی‌سافت پس از طی مراحل سنگین بررسی بازی و دریافت بازخوردها، به این نتیجه رسیده که رابط‌کاربری و حالت‌های چندنفره‌ی آن همچنان به کار بیشتری نیاز دارند:
این زمان اضافی به ما فرصت خواهد داد که از پایدار بودن زیرساخت‌های [بخش] آنلاین مطمئن شویم و یقین پیدا کنیم که تجربه‌ی [بخش] آنلاین، کم‌نقص خواهد بود.
نادیو، سازنده‌ی Trackmania Turbo قابلیت‌های خاصی را در بازی گنجانده تا طرفداران سری بیش از پیش از آن لذت ببرند. یکی از آن‌ها به بازیکنان امکان می‌دهد که با فشار دادن یک کلید، مراحلی تصادفی و جدید بسازند. یوبی‌سافت در مورد قابلیت فوق این‌گونه نوشته است:
ما خواهیم توانست قابلیت مرحله‌ساز تصادفی را بهینه و بخش Trackbuilder (ساخت مراحل) را از این هم کامل‌تر و بیش از پیش قابل پذیر‌ش کنیم. این بهبودها به بازیکنان امکان خواهد داد که مسیرهای مسابقه‌ی بیشتری بسازند؛ مسیرهایی که [دو عنصر] سرعت و جنون در آن‌ها بیش از هر زمانی به چشم می‌خورد.
نسخه‌ی جدید Trackmania همچنین از نوعی حالت همکاری به نام Double Driver بهره خواهد برد. در این حالت، هدایت یک اتومبیل با دو بازیکن به اشتراک گذشته می‌شود. بازی Trackmania Turbo به‌طور رسمی در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد. این نخستین نسخه‌ی Trackmania از سال ۲۰۰۹ به بعد است که برای کنسول‌های بازی هم منتشر می‌شود. در سال ۲۰۰۹، نسخه‌ای از این سری برای کنسول Wii منتشر شده بود. منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده