نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

تماشا کنید: تریلر Shadow of the Beast در هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵

استودیوی هِوی‌اِسپِکتِرُم گیمز، اطلاعات و تریلر جدیدی از Shadow of the Beast در هفته بازی پاریس ۲۰۱۵ ارایه کرده که بخش‌هایی از گیم‌پلی این اثر مورد انتظار و انحصاری پلی‌استیشن 4 را نمایش می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
مت بیرچ، مدیر‌عامل استودیوی هِوی‌اِسپِکتِرُم گیمز، در خلال هفته بازی پاریس ۲۰۱۵، اطلاعات جدیدی از بازی Shadow of the Beast ارایه کرد که تا امروز اطلاعات بسیار کمی از آن منتشر شده بود. وی ضمن قدردانی از سونی گفت:
خوشحالم که به لطف سونی در هفته بازی پاریس ۲۰۱۵ حضور دارم و می‌توانم آثار جدید معرفی شده را از نزدیک مشاهده کنم. در مورد بازی Shadow of the Beast نیز باید اعلام کنم که ما از بازخورد‌های طرفداران در نمایشگاه‌های پیشین درس‌های زیادی گرفته و از این رو تغییراتی در سیستم مبارزات و گیم‌پلی کلی این اثر ایجاد کردیم که تجربه آن را لذت‌بخش‌تر از قبل می‌کند. همچنین هدف ما دادن عمق به مبارزات بازی است و گیمر‌ها با گذشت زمان جزییات جدید‌تری از سیستم مبارزات بازی کشف خواهند کرد که همین عامل باعث می‌شود تا Shadow of the Beast همواره تنوع خود را حفظ کند. همچنین سرزمین آربرون نیز مملو از قسمت‌های مخفی است که ماجراجویان زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن‌ها خواهند کرد.
بازی Shadow of the Beast نسخه بازسازی شده از اثری با همین نام است که در سال ۱۹۸۹ عرضه شده بود و در سبک پلتفرمر قرار دارد و به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. همچنین اولین نکته‌ای که از تریلر بازی فهمیده می‌شود، خشونت بالای این اثر است که آن را از آثار پلتفرمر دیگر متمایز می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازی‌‌ پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert]

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده