// پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

مایکروسافت در انتظار موج جدیدی از مهاجرت به ایکس‌باکس وان است

با راه اندازی قابلیت Backward Compatibility در ۱۲ نوامبر‌(۲۱ آبان)، مایکروسافت انتظار دارد که با موج جدیدی از مهاجرت گیمرهابه ایکس باکس وان رو به رو شود. هنوز هم تعدادی از دارندگان ایکس‌باکس 360 در جستجوی دلیلی قانع کننده برای ارتقا کنسول‌هایشان هستند. به منظور آگاهی از جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.
ارون گرینبرگ، از برند ایکس‌باکس، در مورد این دسته از بازیبازان می گوید:
میلیون ها نفر از طرفداران ایکس باکس 360 وجود دارند که همچنان با این کنسول به بازی می‌پردازند و در جستجوی زمان مناسب و دلیل قانع‌کننده برای مهاجرت به ایکس‌باکس وان هستند. چه این افراد در انتظار اولین تجربه حقیقی نسل بعدی از Halo با بازی Halo 5 باشند یا به دنبال قابلیت‌هایی مانند Backward Compatibility، به دلیل فراهم شدن زمینه لازم برای این دو خواسته، ما انتظار مشاهده موج عظیمی از مهاجرت این دسته از طرفداران  در تعطیلات سال نو میلادی را داریم.
مایکروسافت قول پشتیبانی ۱۰۰ بازی از این قابلیت در ۱۲ نوامبر را داده، اما تاکنون لیست کامل بازی‌ها منتشر نشده است. گرینبرگ در ادامه می گوید:
در قبال بازی‌های انحصاری، ما تمام تلاشمان را می کنیم که تمام بازی‌‌های انحصاری مایکروسافت را برای استفاده از این قابلیت در دسترس قرار دهیم. و اما در مورد بازی‌های شرکت‌های ثانویه، ما امکان استفاده از این قابلیت را در اختیار تمام همکاران خود قرار می‌دهیم. امیدواریم که همگی در این طرح حضور به عمل آورند. اگر گیمرها می خواهند که کمپانی‌های دیگر در این طرح حضور داشته باشند، باید درخواست کرده و آن ها را به انجام این عمل تشویق کنند.
نظر شما در مورد این قابلیت و تاثیر آن بر روی فروش ایکس‌باکس وان چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع:VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده