نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

نسخه موبایلی Titanfall سال آینده عرضه خواهد شد

کمپانی ریسپاون اینترتینمنت، سازنده بازی Titanfall قصد دارد تا با همکاری استودیو نکسُن، نسخه‌ای از این سری را در سال ۲۰۱۶ برای گوشی‌های iOS و اندروید عرضه کند که یک تجربه کاملا جدید از این سری خواهد بود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
یکی از استودیو‌های همکاری کننده در ساخت نسخه موبایل Titanfall، پارتیکل سیتی است که بخش بزرگی از سهام آن در اختیار ریسپاون است و سال پیش توسط یکی از اعضای این کمپانی به نام وینس زامپِلا و در شهر لس آنجلس  تاسیس شده است. کمپانیدیگر نیز نکسُن است که پیش از این برای ساخت بازی‌های رایگان تحت وب شهرت یافته و توسط اوِن ماهونی اداره می‌شود. حال این دو ، با همکاری یکدیگر سعی دارند تا نسخه‌ای از بازی Titanfall را برای گوشی‌های موبایل عرضه کنند و مدیران آن‌ها در مصاحبه‌ای در این مورد گفتند:
هدف ما پورت کردن بازی Titanfall برای گوشی‌ها و تبلت‌ها نیست و قصد داریم تا یک بازی کاملا متفاوت از این سری ارایه دهیم. وقتی بازی در ریسپاون ساخته شد، تازه فهمیدیم که دنیای آن تا چه حد قابل گسترش است و از این رو قصد داریم تا با ساخت نسخه موبایل از آن، Titanfall را در اختیار افراد بیش‌تری قرار دهیم. البته قرار نیست که یک نسخه اول‌شخص از بازی را بر روی موبایل نیز ارایه دهیم و این پلتفرم نیازمند تغییراتی اساسی در سبک بازی است. همچنین باید از سازندگان قطعات سخت‌افزاری گوشی‌ها تشکر کنیم که به لطف سخت‌افزار مناسب امروزی این پلتفرم‌ها، امکان ساخت بازی‌های خوب و پرجزییات وجود دارد.
سازندگان بازی در ادامه اعلام کردند که نسخه موبایلی بازی روایتگر وقایعی خواهد بود که در پس چهره نسخه‌های کنسولی رخ می‌دهد. با این حال فعلا اطلاعات دقیقی از سبک بازی و داستان احتمالی آن ارایه ندادند. همچنین ماهونی در ادامه گفت که نکسون سعی دارد تا یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت بر روی سری Titanfall انجام دهد:
دیدگاه ما کمی متفاوت‌تر از استودیو‌ها و ناشران دیگر است و از دید استودیو ما، یک بازی خوب آنلاین باید برای مدت زمان طولانی ادامه داشته باشد و نباید بلافاصله و پس از دریافت سود ناشی از بازی، سراغ ساخت قسمت بعدی برویم. از این رو قصد داریم تا یک سرمایه‌گذاری بلند‌مدت بر روی Titanfall انجام داده و اثری عرضه کنیم که شایسته نام این سری باشد و طرفداران بتوانند برای مدت زمان طولانی با آن سرگرم شوند.
نکسُن همچنین در حال همکاری با الکترونیک آرتز برای عرضه یک نسخه رایگان و آنلاین از بازی Titanfall است که بازار‌های آسیایی را هدف قرار می‌دهد و نسخه بعدی از سری Titanfall نیز ساخته می‌شود که در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان نخواهد بود. نظرات خود را در مورد نسخه موبایلی Titanfall و اظهارات سازندگان آن با زومجی در میان بگذارید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده